ღjangan bersedih...ღ

✿be my important persons...✿

.::♥ SYURGA CINTA ♥::.

"♥"Allahumma ar Zuknaa Hubbak, Wa hubba Man Yuhibbuk, Wa Hubba ‘Amalin Solihin Yukorribuna ila Hubbik." Ya Allah, aku mohon cintaMu, dan cinta orang orang yang menyintaiMu, dan cinta orang yang beramal soleh mendekatkan aku kepada cintaMu. Jodoh dari Allah… masuk meminang dan langsung bernikah,cinta berputik selepasnya,maka itulah SYURGA CINTA "

ღkalamku...ღ

Bukan semua yang menggembirakan hati kita baik untuk kita. Kadang-kadang yang menggembirakan itu tersembunyi derita. Dan bukan semua yang memualkan hati kita tidak baik untuk kita. Kadang-kadang di situlah letaknya bahagia.

(◠‿◠) (◕‿◕ ''')

Top 10 Members

Friday, May 15, 2009

✿...♥TauBaT......✿



BISSMILLAHIRRAHMANIRRAHIM

ASSALAMUALAIKUM WBT...

wahai Tuhan jauh sudah
lelah kaki melangkah
aku hilang tanpa arah
rindu hati sinarmu
wahai Tuhan aku lemah
hina berlumur noda
hapuskanlah terangilah
jiwa di hitam jalan
kuampunkanlah aku
terimalah taubatku
sesungguhnya engkau
sang Maha Pengampun Dosa
ya Rabbi ijinkanlah
aku kembali padaMu
meski mungkin takkan sempurnaaku sebagai hambaMu
ampunkanlah aku
terimalah taubatku
sesungguhnya engkau
sang Maha Pengampun Dosa
berikanlah aku kesempatan waktu
aku ingin kembali
kembali kepadaMu
dan mungkin tak layak
sujud padaMu
dan sungguh tak layak....



Lirik lagu ni tajuk nya TAUBAT..nyanyian OPICK..music yg antum tgh dgr kat blog ana sekarang..sambil kite dgr lagu ni..hayati liriknya...muhasabah diri..moga kesempatan ni kite blh cari ape yg masih kurang dlm diri kite...ye...selagi kite bgelar manusia..kite susah nak mencari kesempurnaan..sb keimanan yg dimiliki sesorg xpenah tetap..kadang2 keimanan kite kuat..kadang2 pula ianya jadi tipis...n keimanan ni xjuga boleh diwarisi..btol2 hak milik persendirian..sendiri kena jaga...
setiap manusia xpernah lari dr buat silap...walaupun pangkat dia kat dunia ni dah hebat..tp semua tu x melengkapkan kesempurnaan..

dan kite ni sbgi manusia yg lemah..jgn la pulak rajin2 nak cari salah org lain...selidik dulu diri sendiri..if kalau dah rs bagus n hebat sgt pun just duk je diam2..xyah nak cari salah org..tp kalau nak cari n niat nak bantu xpe..bagus la kalau mcm tu.tegur cara baik2..tp jgn la kalau dah tau aib org,p kecoh kat semua org...kalau kite x jaga aib org,nnt kat akhirat nnt aib kite tersebar terang2...n kite xde hak untuk menilai org...kalau dia munafik ke , ape ke tegur r baik2..jupe dia personally..pas tu doakan semoga ALLAH bukakan pintu hatinya untuk berubah.kerana doa adalah selemah2 iman....n last thing....jgn suka tabur fitnah...besar sgt dosa mfitnah..dosanya sama seperti membunuh...ok..


sekian la coretan ana...esok ana akan ke PBC di HOTEL DEPALMA AMPANG..selepas tamat program..ana akan balik kampung..2 minggu atas urusan peribadi..di kesempatan ni ana menyusun jari memohon keampunan n kemaafan kpd semua andai ada tersalah kata dari ana antara sengaja dgn x sengaja...may allah bless us ...
wassalam....


0 pendapat:

Post a Comment

THANKS FOR YOUR COMMENT
:-)
MAY ALLAH BLESS US
DO COME AGAIN!

 

✿ MiSs♥WaFa ✿ Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template In collaboration with fifa
Cake Illustration Copyrighted to Clarice