ღjangan bersedih...ღ

✿be my important persons...✿

.::♥ SYURGA CINTA ♥::.

"♥"Allahumma ar Zuknaa Hubbak, Wa hubba Man Yuhibbuk, Wa Hubba ‘Amalin Solihin Yukorribuna ila Hubbik." Ya Allah, aku mohon cintaMu, dan cinta orang orang yang menyintaiMu, dan cinta orang yang beramal soleh mendekatkan aku kepada cintaMu. Jodoh dari Allah… masuk meminang dan langsung bernikah,cinta berputik selepasnya,maka itulah SYURGA CINTA "

ღkalamku...ღ

Bukan semua yang menggembirakan hati kita baik untuk kita. Kadang-kadang yang menggembirakan itu tersembunyi derita. Dan bukan semua yang memualkan hati kita tidak baik untuk kita. Kadang-kadang di situlah letaknya bahagia.

(◠‿◠) (◕‿◕ ''')


Thursday, May 07, 2009

♥meeting mingguan YG MELETOP LAGI MANTOPPP!♥


BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM

ASSALAMUALAIKUM WBT...



Semalam (6 mei)ceramah mingguan di HPA CAWANGAN SRI GOMBAK bersama dgn penceramah yg dijemput khas dari PULAU PINANG...penceramah yg tidak asing lagi,yg dikenali oleh warga HPA , PJS SYED AGEEL..ana dgn 20 org sahabat ana dari IIC dtg ke ceramah ni semlm...n kelas ni dipenuhi lagi dgn warga2 HPA di sekitar sri gombak ni...mmg ramai sgt yg hadir...sampai x cukup tempat duduk la!! aura dari PULAU PINANG..hehehe..kalau org dgr je ada slot dari PJS SYED AGEEL ni...mmg sah2 tempat duduk x cukup..

INSYAALLAH..atas persetujuan PJS JUWITA,.PJS SYED AGEEL akan sampaikan ceramahnya di CAWANGAN ni SEKALI SETIAP BULAN.....

PJS SYED AGEEL

dlm meeting ni beliau mulakan dgn slot PENGENALAN SYARIKAT sbb yg hadir mlm td mejoriti nye baru nak mula mengenal HPA...ALHAMDULILLAH semuanya brjalan dgn lancar..PENYAMPAIAN BELIAU SEMEMANGNYA SENTIASA MENGEGARKAN! sape yg hadir semalam mmg untung..ALHAMDULILAH.bersyukur ats ketentuan ALLAH ni sbb bagi pluang pd kite semua untuk hadiri ceramah ni...

ana paling tertarik dgn kata2 beliau "sapa kata duit x penting?!!"..bg ana..sape yg kata duit tu x penting mmg pikiran dia singkat sgt2...duit mmg penting....DUIT BUKAN SEGALA2NYA..TETAPI SEGALA2NYA MEMERLUKAN DUIT...xsalah kite nak hidup mewah..supaya kemewahan kite boleh kita gunakan untuk bantu org yg memerlukan..sampai bila kite nak tgk org yg SEAGAMA dgn kita ni hidup dgn cara yg meminta2?ape pandangan org YG BUKAN ISLAM pada agama kite?ISLAM AGAMA YG MULIA,SUCI DAN HEBAT..so para penganutnya kena la seiring dgnnya..am i right??

ORG ISLAM LAYAK HIDUP SENANG..BUKAN HIDUP SUSAH..org islam x layak ditindas..XLAYAK!!!!...SEDAR LAH UMAT ISLAM..anggap lah memcari kekayaan di dunia ni untuk membantu kita mencari kekayaan di akhirat nnt..

wallahualam...illalliqo' maa salam



0 pendapat:

Post a Comment

THANKS FOR YOUR COMMENT
:-)
MAY ALLAH BLESS US
DO COME AGAIN!

 

✿ MiSs♥WaFa ✿ Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template In collaboration with fifa
Cake Illustration Copyrighted to Clarice