ღjangan bersedih...ღ

✿be my important persons...✿

.::♥ SYURGA CINTA ♥::.

"♥"Allahumma ar Zuknaa Hubbak, Wa hubba Man Yuhibbuk, Wa Hubba ‘Amalin Solihin Yukorribuna ila Hubbik." Ya Allah, aku mohon cintaMu, dan cinta orang orang yang menyintaiMu, dan cinta orang yang beramal soleh mendekatkan aku kepada cintaMu. Jodoh dari Allah… masuk meminang dan langsung bernikah,cinta berputik selepasnya,maka itulah SYURGA CINTA "

ღkalamku...ღ

Bukan semua yang menggembirakan hati kita baik untuk kita. Kadang-kadang yang menggembirakan itu tersembunyi derita. Dan bukan semua yang memualkan hati kita tidak baik untuk kita. Kadang-kadang di situlah letaknya bahagia.

(◠‿◠) (◕‿◕ ''')


Wednesday, May 27, 2009

♥aku bukan milik kamu..tapi milik DIA..♥


السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

بسم الله الرحمن الرحيم


ape khabar semua?ana doakan semua sihat ek...mula2 sekali..ana nak mintak maaf awal2 la ye..andai post ana kali ni mungkin agak kasar..ok...ana buka blog ni KERANA NAK MEMPERJUANGANKAN PRODUK HALAL HPA..n mungkin ada info tambahan yg lari sikit dari HPA..tp ada yg berkait2 dgn HPA...ana xde lak niat buka blog ni sebagai ruangan untuk menarik perhatian org untuk jatuh hati pada ana..tp ana nak semua org jatuh hati dgn HPA n bersama2 berjuang dengan ana..sebagai umat islam,kite kena bersatu..tp bila ana tgk kat comment box ana..huru hara..fitnah x hbs2..ana rasa sedih sgt...rasa bersalah sgt buka blog ni..tolong jaga tutur kata..jangan kerana kata,fitnah yang menjadi sasaran pada ana..ana baru 19 TAHUN..ana tak kan pikir lagi soal jodoh.masih jauuuuuuhhhhh lagi perjalanan hidup ana...ana just nak tumpu pada study n HPA..tu saja.doakan ana,sokong ana...ana tulis ni semua bukan la sebab nak kongsi masalah ana pulak..tapi ni kebenaran...jgn sampai satu hari blog ana ni jadi blog fitnah pulak.nauzubillah..

dan disini juga ana nak ambik kesempatan ni untuk mintak maaf pada semua yang mengenali diri ana sebagai wafa atau misshpa ni..andai selamani ada ape2 yg ana dah buat sehingga menyakiti mana2 pihak..
ANA DENGAN RASA RENDAH DIRI MEMOHON AMPUN DAH MAAF....kepada semua la yang kenal ana..family,housemate,roomate,classmate,HPA mate..hehehe...semua la....ana just manusia yg biasa saja.masih lemah..masih belajar memperbaiki kekurangan diri,masih mencari2 arah tujuan yang benar....bantu ana..jgn fitnah ana lagi..salah ke ana muncul disini??..jika ada kesalahan ana yang betul2 menyakiti hati antum..terus terang saja pada ana..ana akan terima segala ape jenis teguran..tapi tegur ana biar la dlm keadaan yg sesuai..pada tempat yang sesuai..

lagi satu pesanan terakhir ana..
HARGAI SEGALA YANG ADA BERHAMPIRAN KITA...ANDAI DIA PERGI....TAK ADA GUNA LAGI KAMU SESALI PEMERGIANNYA.....


to:
-KAK BAYU , IBU RAHMAH , TUAN SYED AGEEL , KAK BIB ,KAK YANI , LISA , YAN , UKHTI JULIA ,UKHTI NAILA , UKHTI AIN ..dan ramai lagi...walaupun nama yg xtertulis disini.kerana xteringt dik ingatan.tapi tertulis n diingati dihati ana...

jutaan terima kasih pada antum semua kerana sentiasa memberi semangat,bantuan, dorongan pada ana....

ok..wassalam..away~~~



0 pendapat:

Post a Comment

THANKS FOR YOUR COMMENT
:-)
MAY ALLAH BLESS US
DO COME AGAIN!

 

✿ MiSs♥WaFa ✿ Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template In collaboration with fifa
Cake Illustration Copyrighted to Clarice