ღjangan bersedih...ღ

✿be my important persons...✿

.::♥ SYURGA CINTA ♥::.

"♥"Allahumma ar Zuknaa Hubbak, Wa hubba Man Yuhibbuk, Wa Hubba ‘Amalin Solihin Yukorribuna ila Hubbik." Ya Allah, aku mohon cintaMu, dan cinta orang orang yang menyintaiMu, dan cinta orang yang beramal soleh mendekatkan aku kepada cintaMu. Jodoh dari Allah… masuk meminang dan langsung bernikah,cinta berputik selepasnya,maka itulah SYURGA CINTA "

ღkalamku...ღ

Bukan semua yang menggembirakan hati kita baik untuk kita. Kadang-kadang yang menggembirakan itu tersembunyi derita. Dan bukan semua yang memualkan hati kita tidak baik untuk kita. Kadang-kadang di situlah letaknya bahagia.

(◠‿◠) (◕‿◕ ''')

Top 10 Members

Tuesday, April 28, 2009

♥pemilik cintaku setelah ALLAH DAN RASUL....♥


DENGAN NAMA ALLAH YG MAHA PEMURAH LAGI MAHA PENGASIHAN..


SALAMMULLAHIALAIKUM WARAHMATUHU WABAROKATUH...


pemilik cinta ku setelah ALLAH DAN RASUL...tajuk entry ana ni ana ambik dari title sebuah buku yg ana beli di pwtc sabtu lps(pergi ke pwtc buat kali yg kedua)alhamdulillah..ada hikmah rupanya ana ke pwtc yg kali kedua ni..ana dpertemukan dgn buku yg hebat ni,,hasil penulisan FATIMAH SYARHA MOHD NOORDIN...


hasil tulisan beliau,betol2 mencuit,menyentuh hati kecil ana...juga mampu membuatkan air mata ana menitis kerana bru ana tersedar dgn kehebatan cinta ALLAH...trharu dgn nurkilan beliau...alangkah indahnya cinta yg ALLAH anugerahkan pada wanita yg bernama QANI'AH..trlalu mahal tarif cinta nye..trlalu teguh pendirian cintanya pada AGAMA..terlalu terliti wanita ini dlm penjagaan cinta nye..menjaga untuk diberikan pada yg berhak... cintanya hanya bermula ketika dirinya bergelar ZAUJAH pada suaminye..rasa cinta yg ALLAH berikan ketika itu terlalu luar biase dirasainye..seolah2 suaminya itu sperti telah lama dkenali nye ..sedangkan ketika hari ijab kabul tu la permulaan mata mereka bertautan..dari mata terus jatuh kehati...YA ALLAH...subahanallahh...hebat sungguh aturan MU...

**untuk tahu cite lanjut megenai buku ni...sila la beli sendiri ekk...

Ana btol2 rasa sronok sgt baca buku ni..cinta yg btol2 hasil dari cinta yg terlalu mendalam kepada ALLAH SWT..ALLAH xpernah mungkir pada janjiNYA..

seperti yg djanjikan oleh ALLAH dalam firmanNYA dalam surah AN-NUR 24:26:-

"dan wanita2 yang baik adalah untuk laki2 yg baik dan laki2 yg baik adalah untuk wanita2 yang baik pula..."


ana ingat lagi pesan ustazah ana..dia kata..kalau nak pasangan yg baik..diri kite ni dulu kena baik..sblm kite nk cintai sesorg..cintai diri kite dulu dgn mcintai ALLAH dan RASUL..cinta mmg mudah diungkap kan..tp ssh nk di tunjukkan..cinta itu indah..anugerah ALLAH kepada semua hambaNYA..tp xsemua hambaNYA tahu mengunakan anugerah istimewa ni dgn cara yg betol....


DOA AJARAN RASULULLAH(S.A.W):-


"YA ALLAH YA TUHANKU,ANUGERAHKANLAH KEPADA KAMI PASANGAN KAMI DAN KETURUNAN KAMI SEBAGAI PENYENANG HATI KAMI DAN JADIKANLAH DIRI KAMI PEMIMPIN ORG2 YG BERTAQWA"

(SURAH AL-FURQAN 25:74)



SESUNGGUHNYA,HATI ANA SUDAH DIMILIKI......WALLAHUA'LAM..
Continue reading...


Friday, April 24, 2009

♥keheningan malam ini...♥


YAN:salam.. kak wafa,jom teman yan p cawangan HPA SRI GOMBAK pas magrib kang blh?yan ada nak beli brg sikit ni...

MISS WAFA: salam...boleh je dik..akak pun ada gak brg nak beli.kwn akak order.sbb ptg td akak dah p KIOSK kat BATU CAVE..tp brg yg akak nak xde.leh la kite tgk kat SRI GOMBAK karang ek..

***lps magrib....yan pun smpi la depan rumah ana dgn motor scooter comel dia,..ana drive motor tu...so kami p la ke CAW. SRI GOMBAK,..Setiba je di sana...kami parking motor dgn bangga n jaya nya..pastu masuk r dlm CAW.SRI GOMBAK TU...***


CASHIER: assalamualaikum...ye..nak beli pe dik?ape no ahli?


MISS WAFA: wassalam...ana nak beli syampu betik , sabun pencuci freesia, sabun pegaga alami n bedak tompok hitam..no 327616.(guna no stokis sbb ni kwn ana order brg..dia still dlm mgumpul nilai mata)

CASHIER: maaf...hanya syampu betik je ada..yg lain hbs la..huhuu

MISS WAFA:(sambil tersenyum dsebalik purdah)..oh..ye ker?xpe la...xde rezeki ana la tu.syampu betik ada pun dh syukur alhamdulillah.....(dlm hati ana rs sronok sbb sememangnya HPA semakin MELEKAT Dih♥ti SEMUA UMAT ISLAM.alhamdulillah..)

**(yan pun beli brg gak....yan ni umurnye 18tahun..alhamdulillah..ana nampak semangat dia dlm HPA..ana bangga dgn sikap dia..insyaallah dia pun blh bjaya dgn usaha dia skrng...dlm HPA..USIA BKN HALANGAN UNTUK SESEORG TU BERJAYA..JIKA ADA USAHA.ADA LAH HASIL NYA...MAN JADA WA JADA WAMAN ZAROA' HASADA......)**

***ana ada terbaca kat blog PJS JAMALUDDIN YEOP MAJLIS..,,dan ana tertarik dgn kata2 ni....."Tahun 2003 saya mula berjinak dengan kepimpinan HPA di Gombak ketika itu iaitu PJS Tn Hj Khalid Ishkri. Beliaulah yang selalu menyindir saya dengan kata-kata "Mal... Kalau nak berjaya dalam MLM kena hadir meeting. Belum ada lagi mereka yang berjaya dalam MLM tanpa meeting mingguan." Satu lagi kata-katanya yang meransang saya ialah "Dalam MLM ini kalau kita nak berjaya kena jayakan mereka yang nak dijayakan. Jangan buang masa nak menjayakan mereka yang tak mahu. Kena KIV kan dulu mereka yang tak mahu. Cari mereka yang mahu dulu."
p/s:skrng HPA adalah sah MLMS(SYARIAH)

***....sambungan cerita di cawangan td....***

CASHIER:ape no ahli adik?

YAN: sama mcm no tadi..sy tgh kumpul nilai mata...so pinjam no stokis..hehhe..no nye sama mcm td..327616..

CASHIER: (sambil tersenyum ramah.)OK..ape brg adik nak beli?

YAN: kopi radix jumbo,ais krim koko n kopi radix,kordial mangga,radix cookies..tu je(harap2 lah semua ada...<--yan cakap dalam hati)


CASHIER: OK..semuanye ada.


MISS WAFA& YAN:alhamdulillah (kebetulan serentak kami cakap)..hehehe...


***Selepas hbs beli..kami pun balik rumah..***


BISSMILAHIRRAHMANIRRAHIM


ASSALAMUALAIKUM WBT

gandingan MANTOPP!! ais krim koko n kopi radix

..so.sampai je rumah sewa ana...ana ajak yan p padang depan rumah ana..sbb nak menikmati aiskrim yg kami beli tadi..ehehhe..kami duk kat padang..sambil berteman kan bintang di langit..n seekor katak comel kat padang td...ana nak tangkap gmbar dia..blh la nak interframe kat blog ana..tp dia malu..dia lompat p tempat lain.teruk betol la katak tu..xmesra alam tul....erm...ana dgn yan duk kat padang sambil mkn ais krim n borak2,luahkan masalah masing2,pastu yan mintak ana terang sal HPA dgn lebih lanjut..ana cite pgalaman ana..yan ni muda setahun dari ana...ana bru kenal dia...tp kami dh rapat mcm adik brdk...so..mmg soronok la tadi..hehehehe..menikmati keindahan mlm sambil mkn ais krim sedap...n hari ni je...ptg td ana mkn ais krim perisa jagung...mkn dgn sahabat paling rapat dgn ana..n paling ana syg..ain namaye...pastu..bru sat tadi..mkn ais krim perisa kopi radix!!hehehe,,alhamdulillah..kesemua 4 perisa ana dah rasa..♥♥♥..n semua mempunyai kesedapan tersendiri...semua sedap!!!..sape x mkn g...mmg rugi la!!hehehe...


ni la yan,,so sape2 nak bkenalan dgn dia..nak no dia,,..hahha..isi borang keahlian HPA dulu..


tu jari ana...n kaki tu..kaki yan...ana just blh tunjuk jari ana je ek..ehehhe..

pas hbs ais krim kopi radix,,kami pn balik kerumah masing2...koko radix yan beli untuk mkn dgn famly dia...hehehe..ok la...hehhe.minggu ni ana duk cite sal ais krim je kan???ala..ana saje je bagi antum yg blm rs ais krim ni rasa xsabar2 nak rasa..hehehe..

wassalam.....
p/s:-maaf jika ana ada tersalah kata .....mohon ampun dan maaf dari hujung rambut smpi hujung kuku kaki...heehehehe




Continue reading...


Thursday, April 23, 2009

♥i'm yours....♥



ku mulakan dgn lafaz
BISSMILLAHIRRAHMANIRRAHIM..
di iringi pula dengan
ASSALAMUALAIKUM WBT,sebagai pembuka bicara...

hehehe...cute je ayat..menagis A SAMAD SAID pas bace ni..(ana pminat no 1 dia..kui kui kui)..

http://emo.huhiho.com

entry ana kali ni "IM YOURS"...milik siapakah dirku iniii...(nyanyi ikut music lagu allahyarham sudirman ek..)hehe...entry ni saje je nak mengempakkn suasana....sbb yg pasti hati ana milik Dia..ana just pinjam je bt sementara waktu...n hanya menunggu masa untuk dikongsikan bersama sesorg yg berhak keatas hati ana...hehehe...bmadah pulak ana kali ni.....im yours ni title lagu yg dinyanyikan oleh JASON MRAZ...lagu ni agak lama dah..tp ana still suke dgn lagu ni...music dia soft,cute,sedap la telinga mendengar...



"Well open up your mind and see like me....Open up your plans and d**n you're free....Look into your heart and you'll find love love love love..."


tp untuk HPA..ana nak ubah sikit ek...jgn mrh ekk ENCIK JASON MRAZ...


"well open up our mind AND see the journey of HPA...OPEN up our plans and build up a stratergy and we will success trough HPA...look into our heart and we will find the true love from ALLAH by givin us a chances to jihad via HPA"....http://emo.huhiho.com


HAHAHA..ok x???mcm klakar lak...hbs la..KALAU JASON MRAZ TENGOK NI....MESTI TERLOMPAT2 DIA NAK JOIN HPA.hahaha.....http://emo.huhiho.com


baru2 ni ana p la CAWANGAN HPA(kiosk) kat BATU CAVE NI...ana beli la ais krim toyyiba...kali ni ana beli perisa vanilla...uhuhu...mmg sedap tau...ana makan dlm bilik..tetiba..kwn ana tnye...ikuti perbualan kami ek..


cik kwn: wafa..ko makan pe tuh???


miss wafa: ana makan ais krim ler..(sambil mkn tersorok2..takut dia mintak..hehehe)


cik kwn: mana ko dpt ais krim ni weh?mcm best je..bak r ckt


miss wafa : ana beli kat KIOSK HPA BATU CAVE td..mmg best pun..anti je xtau...(ana smbil bt muka slambe n sambil menikmati ais krim yg lemak berkrim..http://emo.huhiho.comhttp://emo.huhiho.com)


cik kwn: ehh??!! HPA ada ais krim???bio betol ko ni wafa? aku tau r ko fanatik HPA..jgn r sampai nk kelentong sampai ke ais krim lak..


miss wafa: sedari,mmg btol la HPA punya..nah tgk r bekas dia...(ana pun dgn rasa bangganye menunjukkn bekas aiskrim tu kat dia..ambik anti...xpercaya sgt!ana MISS_HPA ler..bkn miss klentong..)

(ais krim berlatar belakangkan laptop chenta hati ana..)

cik kwn: fuiyoooohhh...hebat tul HPA..ais krim pun ada...nampak sedap je ni...meh nak rasa ckt..

miss wafa:(cakap dlm hati-> bru anti tau...ALLAH maha kaya tau..)..ok..ambik la rasa..sian lak ana tgk..nnt p beli sendiri tau..jadi ahli dulu...pastu p pbc..HPA satu hari nnt akan GEMPUR n gegar dunia dgn pelbagai produk tau..produk yg halalan toyiba...halal lagi baik..kite justt tlg doakan je...n sokong 100%..anti xpyh dah beli ais krim mrapu2...beli je HPA nya..sedap g dr ais krim lain..lagi pun KIOSK HPA ni depan rumah kite je..jln kali....leh excercise ckt..ahhahahttp://emo.huhiho.com

cik kwn: .....(terkedu dgn kesedapan ais krim toyyiba.sambil angguk2 kan kepala..dgn mata terpejam...btol2 menikmati ais krim...)http://emo.huhiho.com

miss wafa: ..(hanya mampu tersenyum kegembiraan)hehehe..

HAAAA!!!bulan julai nnt KONVEK HPA..wlaupun skrng masih di bulan APRIL..kehangatan nye btol2 terasa...so kepada SEMUA AHLI HPA..jom pakat p ramai2...nnt kite reunion kat sana..hehehe...MERIAH BETOL LA...HPA bukan hanya satu wadah perjuangan..tp sbg satu bumbung yg myatukan ummah dan mengeratkan silaturahim sesama kita semua....alhamdulillah...so..per tunggu g..beli tiket kat PJS2 yg berhampiran antum iyer...hehehe..cepat2..slagi stok masih ada....http://emo.huhiho.com

ku sudahi entry ku dgn ucapan ALHAMDULILLAH....beginilah sehari dalam hidup kite..mudah-mudahan di rahmati ALLAH...wallahua'lam...

http://emo.huhiho.com
Continue reading...


Sunday, April 19, 2009

♥so hard to say GOODBYE.......♥


BISSMILLAHIRRAHMANIRAHIM


ASSALAMUALAIKUM...



alhamdulillah.ana bru je sampai kat rumah sewa ana kat taman batu muda ni....bru balik dri IPOH ler...erm..knp la dah balik kampung seminggu pun moody g cik wafa ni ek?? xla......rasa kejap sgt je seminggu ni..berat btl hati ni nak balik td...kul 12.30 tgh hari tadi,pas umi bru balik dari niage kat pasar tani(ana x p sbb jaga rumah..xde org kat rumah..uhuhuhu)..umi hantr ana kat stesen bus medan gopeng....sepanjang pjlanan tu..ana diammmmm je..seriously...mmg berat ati sgt nak balik...berat ati..berat mata duk tahan nak nagis.http://emo.huhiho.com..aduh..wafa...anti dah besar ler..jgn r nagis mcm bdk kecik lg...anti dah 19 tahun tau.....yeee..ana tau...tp sedih la..rindu x lepas...pas ni...ntah bila la lagi ana nak balik...ana ingt g abah ana ckp kat ana masa mlm birthday ana baru2 ni...."dik,pas hbs diploma ni,sambung degree,nnt dh hbs degree,adik mesti keje....ms tu mst dah xde masa dgn umi abah..pastu,adik pun mst dah kawen...lagi la ssh nk luang masa dgn umi abah nnt..slamt hari jadi,adik....cuppp!! satu ciuman singgah di dahi ku.ciuman dr sorg ayah...."http://emo.huhiho.com....adoi....bila pikir balik...cepat sgt la masa ni berlalu..pas abah ckp mcm tu..ana trus lari2 ayam masuk bilik..sedih bgt!! tersentuh jiwa raga...erm..mlm tu je abah duk rumah..mlm berikutnye sampai arini xsempat jupe abah..abah p mancing..."abah...klu la abah tetibe baca blog adik ni..adik nak sgt abah tau adik syg n rindu kat abah...adik sll bt abah marah..tp..adik syg abah.."to my lovely umi...i miss n love u so much ...





my abah n my umi (gmbr tahun lps ni 22/5/2008...)





ni gmbr baru(14/4/2009)



huhuhu...ape lagi ye yg ana rindu??? byk lagi tau...ana rindu kat kucing ana...wlupun dia mcm dah x kenal ana..tp ana ttp syg dia...



cute kan???ni la kucing ana...


next....ana rindu kat ais krim koko radix..mmg myentuh deria rasa bg pengemar ais krim.http://emo.huhiho.com..sedap tau....dari 10 bintang..ana bagi semua bintang yg ada kat langit la,...hehehe sbb 10 bintang x cukup....http://emo.huhiho.com




fuhhh..tgk gmbr je pun dh terliur...gmbr ni ana tangkap pas dah disuap kedlm 3 mulut...mulut yg pertama semestinya la mulut empunya blog ni..ahaha...mulut ke dua,umi ana...mulut yg ketiga abah ana...bagi dia sejuk...hehehhehe...pas sema dh rasa.ana bawak masuk bilik....ape lagi..ana tangkap r gmbr..sampai nk cair ais krim ni..ehehe...pas puas ais krim ni posing maut..ana simpan la balik dlm peti sejuk....ternyata masih ada ciri kebudak2an dlm diriku...knp???? ia r...bila kuar bilik je...trintai2 peti sejuk..mmg mata x lekang r duk intai peti sejuk.mgalahkan org nak curi2 mkn masa bulan pose...hehehe...akhrinye...masa ais krim ni dah tinggal nyawa2 ikan je..ana rs sedih lak..rasa berat hati nak telan yg baki2 tu....tp..mmg ais krim ni dijadikan untuk mkn...ana dgn pasrahnye mghabiskannya jugak la.....huhuhu...bila la ais krim HPA ni nak sampai kat cawangan area bt cave ni????...uhuhuuu...

erm..berbalik semula pada entri ana kali ni....mmg kan??dlm ape2 hal pun...bila kite ada kat mana2...bila nk ucap selamat tinggal tu mmg berat..berat sgt la.ssh gile2....xtau nak ckp mcm ne...erm....satu lagi....klu benda yg kita syggggg bagai nak gile..tetibe rosak sekelip mata tanpa bagi tanda2 awal yg dia nk tinggal kan kite,....dia nya ialah Handphone ku,..uhuuuu...kpd sesapa yg x dpt nk contact ana...phm2 la..sesungguhnya bt masa ni ana xde HP...just email je klu tetiba rasa rindu kat ana ekk..ahahhaahttp://emo.huhiho.com

nway..

thanks to my VERY SPECIAL FRIENDS...seminggu ni amat bermakna bg ana sbb kamu....wlupun kamu jauh,tp itu dh cukup myenangkan...http://emo.huhiho.com

wallahualam...

Continue reading...


Wednesday, April 15, 2009

♥selamat ulang tahun sayangg♥


Bissmillahirrahmanirrahim...
Assalamualaikum...


GUEST: eh..eh...ada lagi SI WAFA NI....kata seminggu g bru ada..ni pe kes muncul lak ni?kat kampung g ker??

MISS_HPA:.uhuuu..ada le ana ni..panjang umur g..alhamdulillah...ana still kat kampung g..ni rasa rindu sgt kat blog..kuar bandar jap cari CC..huhuhu..

GUEST:so..per cerita??title syahdu je...

MISS_HPA:..syahdu???xde r..biase je..erm...nak dgr cerita ekkk???

once upon a time.....

hehehee...the story goes like this...pada tarikh 14 APRIL...bersamaan dgn semalam..huhuhu,,maka genap lah umur ana ,19 TAHUN.....thanks to all yg wish smlm...thanks a lot sbb still ingt ana..wlupun ucapan antum agak mbuatkan ana terharu..antara ucapan yg sadis berbunyi bergini.."selamat hari tua WAFA!!"....uhuhuh..."selamat hari jadi wafa...dah makin tua ko ek.."..agak jujur kata2 mereka....adakah ana semakin tua???still sweet teen what??hehehe...ape2 pun ana panjatkan rasa syukur kehadrat ILLAHI sbb masih bg pluang kat ana hidup smpi harini...dan ana rasa brsyukur sgt kerana msh blh meneruskan pjuangan bersama HPA..hehe..thanks to SOMEONE yg nyanyi kat ana..wlupun suaranye standard je..tp myentuh gak lah..ahhhaa....

GUEST:..HPA lagi...ko ni wafa...cube shari x sebut HPA...xleh ke??

MISS_HPA:...erm..mmg dah x blh kot....hehehe...ana bangga dgn HPA.n ana dah jatuh cinta dgn HPA..hehhee....satu wadah perjuangan untuk membantu umat islam dr segi mknan...menyedarkan kpd kite supaya alert dgn pkara halal n haram...dsamping blh membantu umat islam meningkatkan ekonomi kita sendiri..insyaallah..

SEMALAM JUGA..

ALHMADULILLAH..ana berkesempatan pergi ke KILANG AIS KRIM HPA ...tp ana just tgk2 kat luar je..sbb nak kejar masa nak p tlg umi ana niage lagi...pes je mlawat kilang..ana terus p cawanga HPA kat greentown..ana beli ais krim koko radix...ehehehe..nak beli perisa lain..tp nnt2 la..ahaha..pastu..ana sampai je kat rumah..ana p dapur..ambik sudu...dgn lafaz bissmillahirrahmanirrahim.....ngapp!!..hahaha..(bunyi yg thasil bila sudu terkene gigi ms ana mkn ais krim)..pergh..subahanallah....mmg sedap sgt2!!!seriously!!!pastu..ana suap kat umi ana...huhuhu..umi ana dh SEPARUH NAK MELOMPAT DAH...ahaha...tp x leh lompat la..kaki umi ana bru je sembuh dr patah...hehehe...akhirnya dpt gak merasa ais krim toyyibah....

kul 5.30ptg...ana n umi n abg yim bersiap2 nak p niage kat pasar mlm...huhuhu..best btol meniaga ni..meniage ape???ala...jual mee..kuetiaw.....yg blm goreng la...yg paling penting!!!!sumber mee n kuetiaw ni abg ana ambik dr kilang BGE...100%kilang org islam...yg bertempat di KELANTAN....untuk pertanyaan mgenai mee2 n kuetiaw ni..email ana e_fiy@yahoo.com...

GUEST: ko ni...xcukup2 ke nak promote HPA,ni nak promote mee lak..

MISS_HPA: hehehe...bkn nak promote..tp x salahkan ana nak promote?ni hasil org islam..confirm halal la..n kita patut bangga tau ada org islam kita sendiri ada syarikat yg mgeluarkan mknan yg halal...sampai bila kita nak mkn mee n kuetiaw hasil dr org bkn islam???!!think about it dear...jgn ckp ikut emosi smata.bersihkan hati..jgn duk nak mempertikaikan je....pikir dulu....KALAU BUKAN KITA SAPE LAGI????KALAU BUKAN SEKARANG,BILA LAGI???..ermm,,,,.knp ye??klu kite beli brg kat sedara seislam kita sendiri pn nk bkira??byk nk complain??...knp kita x rasa bersalah langsung kalau duit kite dilabur kat org bkn islam???kenapa ye???ana heran la...ape2 pn...tepuk dada,tanya iman....HPA satu perjuangan..ana bersama HPA atas dasar tanggungjawab...

GUEST:http://emo.huhiho.comterasanya akuu(<--cakap dlm hati)..

MISS_HPA: ok lah..ana nak balik rumah dah ni..hujan pun dh stop..ok..ape2 pn maafkan ana andai ada tersalah kata2 yer....

http://emo.huhiho.com
Continue reading...


Sunday, April 12, 2009

♥ALLSON KLANA NILAI♥


ASSALAMUALAIKUM....

DENGAN NAMA ALLAH YANG MAHA PEMURAH LAGI MAHA PENGASIHANI

kabare antum semua???oooo...alhamdulillah la klu waras jawapnya..http://emo.huhiho.com.ehehhe...ana nak cite ckt pe peristiwa yg berlaku kat ALLSON KLANA ni....selama 2 hari 1 mlm mginap kat hotel ni....mginap sbb hantar dua org kwn untuk krusus PBC kat citu..ehehehe...alhamdulillah..PBC kali ni lebih byk mginsafkan ana...n ana rasa bkn ana sorg,,tp semua perserta..hope we can be a good n profesional muslim...insyaallah!!

ok...kat sini..ana nak sentuh ckt sal palestin yg semakin hari semakin x kedgrn lg beritanya....BOIKOT pun ntah kemana...mana p kemarahan kita yg membuak2 dulu ye????dulu bukan main marah g...siap klu blh nak p perang pn dah blh dh...tp skrg pe cite??knp masuk TESCO g?knp masuk MCD ,KFC lagi???? knp duk beli lagi COCA COLA la n byk ke benda boikot yg lain???knp???mana pergi nye kemarahan n kebencian kite pada SYAITAN ZIONIS YG ZALIM TU?? xsedar2 g ke yg dorg semua dah byk bunuh sedara seIslam kita kat sana??

MULUT MEMBENCI....
TETAPI TANGAN MEMUJI!!http://emo.huhiho.com

ntah la...ana pulak rasa nak marah..huhuhuu...dah la spatutnya mood tgh baik...al maklum la..esok nak balik kampung terchenta!!!hahaha..
hehehe...masa PBC kat ALLSON ni kan.http://emo.huhiho.com.SORG WANITA yg ana hormati...yg MENJADI MOTIVATOR DLM DIRI ANA UNTUK BJAYA ,INSYAALLAH,BIIZINILLAH...hihiii....BELIAU ialah PJS SITI HABIBAH YUSOF....yg best nye..beliau yg ana panggil KAK BIB ni...dia bg kat ana 1 SACHET KOPI RADIX!!..tp..ana x bancuh..ana nak simpan..ana anggap itu semangat yg dia bg kat ana..so ..ana simpan.http://emo.huhiho.com.INSYAALLAH...bila ana ada rezeki dpt capai kejayaan smpi ketahap mcm beliau..baru ana akan minum http://emo.huhiho.com KOPI RADIX yg dia bg ni.http://emo.huhiho.com..

1 sachet kopi yg diberi drpd PJS HABIBAH btl2 amat bermakna untuk ana.wlupun hanya skadar kopi..ehehe...tp..kopi radix ni sedap oooo!!!..cume yg gmbr ni.ana nak simpan..xnak minum g..sbb kak bib yg bagi tau!!!bukan semua org leh dpt..ahhaha...SO U JGN JEALOUS OK!!haha..http://emo.huhiho.com

ok la...jom tgk gambr ckt ek..ehehe..
sahabat seperjuangan ana

heheh...jemput....ni ana la ni...ahaha

hehehe..kak AIJU,ana,PJS SITI HABIBAH n PJS SYED AGEEL

OK la..ptg esok ana nak balik ke ipoh dah,,bus kul 4.45 ptg..ehehee...SO..BERJUMPA SEMINGGU YG AKAN DTG NANTI YAA!!INSYAALLAH...!!panjang umur murah rezeki..adalah nnt..ehehhee.. oh yaaa...SAL RESULT ANA!!ahahhaa...ketaq ku sudah lega sikit...alhamdulillah..still maintain 3 pointer...berkat doa+usaha+mega 3 kapsul!!!!http://emo.huhiho.comsape nak order....email ana e_fiy@yahoo.com ok....assalam

http://emo.huhiho.com
Continue reading...


Thursday, April 09, 2009

♥bila rindu....♥


Bismillahirrahmanirrahim....

Assalamualaikum WBT...

bila rindu...uhuuu..http://emo.huhiho.com...arini je..dua kali umi ana call.."adik..lambat betol umi nak tunggu adik balik...balik 13 hb ye.xyah tunggu 14 ye...umi dah lonely sgt dah ni,rindu sgt kat adik.."...lbh kurang begini lah bait2 percakapan yg keluar dari mulut umi ku yg terchenta....

ana tringin nak balas mcm ni"...mi,klu blh dua minggu lps lagi adik nk balik..adik lagi rindu kat umi...rindu sgt2..tp.." http://emo.huhiho.com
...hehehehe..tp xterluah pulak mcm tu.lain pulak yg kuar dr mulut ana.....ana just ckp.."mi,sabar ek..isnin ni pas habis kelas adik balik..suh abg eday hantr adik kat STESEN DUTA ek..umi masak sedap2 ye.."..hehhehe..<---sempat lagi tu!!! another 3 DAYS TO GO!!chaiyok!! uhuhuu..esok jumaat...hari yg indah..nak hbs kan satu hari lg kat TAMAN BATU MUDA,BT CAVE ni..sabtu ahad nak sedut udara kat NILAI,NEGERI SEMBILAN puas2.pastu ISNIN sedut udara IPOH!! tanah air ku....ahahaha.. <---kembung angin la nnt..ahahhaa

http://emo.huhiho.com

hem....12 atau 13 hb ni result kuar la..adoi aiii..mst tercekik angin nnt..uhuhuhu..ketaq dh kepala lutut ni..http://emo.huhiho.com ....

xsabarnya nak balikkk...bestnye..seminggu duk IPOH....bgus btol wafa nii...masa cuti x sibuk nak balik..dah buka sem bru nak balik..ape kes??(ala...ni minggu add n drop la!!)hehehe...ana xkisah dah..janji dpt balik je...seminggu balik ipoh..seminggu gak la x online...KEPADA YG BAKAL2 MERINDUIKU..ahakss..SABAR MENUNGGU YER..kuikuikui...KEPADA UKHTI JULIA KESAYANGAN ana,merangkap "dairi bernyawa" ana..ehehehe...jgn demam ye..fa balik seminggu je...ehehehe....http://emo.huhiho.com

to SAHABAT KU N**A..anti tnye knp ana cuti lama sgt yer??anti kata ana nak bertunang yer??hehehe..mana anti tau???hehehe..pandai la anti teka..hehehe...MANA ADA LA!!!ada pulak nak btunang..asal balik lama ckt je nak bertunang ek??!!!pandai2 je...hehehe...

ok la...sampai disini saja celoteh terakhir ku untuk minggu ni...bersambung pas ana balik K.L semula yer..insyaallah jika panjang umur n murah rezeki..ameeeenn!!hehehhe

http://emo.huhiho.com

wassalam...
Continue reading...


Tuesday, April 07, 2009

♥biar hati berbicara♥


haaaa...wafa dah start dah!!hahaha...knp "biar hati berbicara"??mcm sedih je...hehehe..xde la..ne de sedih..tgh hapy sgt2 ni..syukur alhamdulillah.....knp ana gembira semacam je ni???cube teka??sape dapat teka...ana bagi hadiah special...ape dia??hadiahnya ialah KOPIKO MANJE.ape kebende nye tu???dah bermanje2 lak..ehehhee...KOPIKO MANJE ni ialah KOPI RADIX+RADIX KOKO+ MANJAKANI=KOPIKO MANJE...sedap!!!cuba la...amboi la miss wafa ni..mentang2 sem lepas dia ambik BISNES MATH..sampai nk bancuh kopi pun ada formula..ehehehe.

http://emo.huhiho.com

ok..kenapa ana hapi ek??jawapan nya...teng..teng..tenggggg...setelah penat ana mgumpul 10sen sehari untuk beli tiket balik ipoh..huhuhu..akhirnye cukup jugak!!so!!next week ana balik kampung la!!!hahahaha.http://emo.huhiho.com..hohoho balik kampungggg..ooooo balik kampung...hati girang..(bygkan sudirman nyanyi ek!!!)http://emo.huhiho.com..balik lama gak la...14 april sampi 19april..nak lepaaaaaaaaass rindu puas2..pastu nak p melawat KILANG AIS KRIM TOIYIBA kat tambun..huhuhu..rasa berbangga jadi ORG IPOH NI...so..antum JGN JEALOUS ya!!hahaha..ipoh mali x le sombong..kejor yoep kejor!!yeaa!!!IPOH!!!RINDUU BGT ...

http://emo.huhiho.com

xsabar nak balik..nak cium tangan mak,ayah...(dialog iklan PLKN).ehehhe..

mlm ni GAMAT sikit sal RAYA....raya ape la pulak ni ek??MAAF ZAHIR EKK...ekekke..xpe2..lari topik dh ni..ahahha..minggu lps dah puas sedih..minggu ni kita enjoy!!ehhhhhh,....no no no..alamakk!!!!.http://emo.huhiho.com..result dah nak kuar..adus....ni yg ketaq ni...tawakalltu alallah je la...erm..modah2n result ku gempak..segempak KOPIKO MANJE..hehehe....p/s:- tlg doakan result ana gempaq bak kata pak lah...cermerlang gemilang n terbilang gitu...!!!tp..ape pula "bak kata" PM baru kite???hehehehe..http://emo.huhiho.com..

sabtu ni PBC di Allson Klana Nilai, Negeri Sembilan..wah..ke seramban pulak MISS WAFA kali ni...APO KONO EI JANG!!.hehehe..akhirnya!!keluar jugak ana dari area taman batu muda,batu cave,k.l..setelah hampir 2 minggu berkurung,terkurung..dgn prasaan yg rimas, lemas ..huhuhu..tp,esok nak kena stdy dgn sahabat yg ana paling syg,AIN...stdy mcm ne nak naik komuter nak ke stesen NILAI..ahaha..alhamdulillah..bertambah ilmu lg ni..semakin panjang n luas langkah MISS WAFA.ehh..MISS HPA!!.ehehehe..alhamdulillah...

http://emo.huhiho.com ..so...sampAi sini saja "biar hati berbicara".hehehe,,tajuk je myentuh al-qalbU..tp cite biasak saja!!..bak kata britney spears "just wanna make u happy".hehhee...kita sambung lagi nnt yer...ehehhhee..gud nyte semua..moga tidur kita dirahmati ALLAH ...pesanan ana untk antum..jaga solat,JAGA HATI,jaga makanan.jaga la ape2 yg patut...ok..ana uhibbukum fillah abadan abada.....

"in times of trouble & difficulties,
dont ever say :OH MY GOD!! I HAVE A BIG PROBLEM,
but say:HEI PROBLEM!!!I HAVE A BIG GOD U KNOW?!ALLAH IS THE ALMIGHTY
and HE will always be with us!!
TAKBIR!!!ALLAHUAKHBAR"

Continue reading...


 

✿ MiSs♥WaFa ✿ Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template In collaboration with fifa
Cake Illustration Copyrighted to Clarice