ღjangan bersedih...ღ

✿be my important persons...✿

.::♥ SYURGA CINTA ♥::.

"♥"Allahumma ar Zuknaa Hubbak, Wa hubba Man Yuhibbuk, Wa Hubba ‘Amalin Solihin Yukorribuna ila Hubbik." Ya Allah, aku mohon cintaMu, dan cinta orang orang yang menyintaiMu, dan cinta orang yang beramal soleh mendekatkan aku kepada cintaMu. Jodoh dari Allah… masuk meminang dan langsung bernikah,cinta berputik selepasnya,maka itulah SYURGA CINTA "

ღkalamku...ღ

Bukan semua yang menggembirakan hati kita baik untuk kita. Kadang-kadang yang menggembirakan itu tersembunyi derita. Dan bukan semua yang memualkan hati kita tidak baik untuk kita. Kadang-kadang di situlah letaknya bahagia.

(◠‿◠) (◕‿◕ ''')

Top 10 Members

Tuesday, April 07, 2009

♥resepi masyuk!!!!♥


Mai la !! mai la !! kopi radix PLUS koko radix.




Saranan dari GM HPA supaya "boom"kan RADIX KOKO sehebat kopi radix.Dari "mai secawan" kenapa tidak "mai segelas" campuran kopi dan koko.mungkin dengan motto kopi tujuh herba dengan salutan koko,ia nyata berbeza.
bukan sekadar untuk sihat dan kuat.yang nyata campuran koko radix dan kopi radix memang hebat dan sedap.mungkinlah kot sebab itu dalam tradisi inggeris koko atau coklat adalah simbol penenang dan kasih sayang.cuba cubalah rasa ikatan kasih dan sayang koko radix dan kopi radix.mai segelas.ehem ehem.
yerlah dulu dulu asyik mai lo ,mai lo.sekarang mai la ,mai la
hajat GM HPA nak lihat RADIX KOKO meriah di kedai kopi ,restoren atau warung akan tercapai satu hari nanti.saya cadangkan kita juga harus bermula di RFC,ROR dan ROC minuman radix kopi tujuh herba dalam koko.mungkin seperti ini..kokokopi tujuh herba,keenakan kopi dan aroma koko..
nombor dua-peserta PBC,hidangkan segelas kokokopi..mai segelas.
nombor tiga-ahli HPA..selalulah pekena dirumah atau dimana saja kokokopi..mai segelas.dengan falsafah kalau kita ahli HPA tak "glamer"kan wajah wajah koko kita.siapa lagi??.
saya hanya mencadangkan selebihnya ambil satu sachet kopi radix,satu sachet koko radix dan segelas air panas.kacau dan nikmati.....fuuuh memang "kaw"lah
post ni ana ambik dari blog http://gen6kpu.blogspot.com/..
ana dah try pun kopi+ koko=kopiko...hehehe...mmg superb!!!lagi sedap dari NESLO!!..sape x cube,mmg rugi bangat!!!!


0 pendapat:

Post a Comment

THANKS FOR YOUR COMMENT
:-)
MAY ALLAH BLESS US
DO COME AGAIN!

 

✿ MiSs♥WaFa ✿ Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template In collaboration with fifa
Cake Illustration Copyrighted to Clarice