ღjangan bersedih...ღ

✿be my important persons...✿

.::♥ SYURGA CINTA ♥::.

"♥"Allahumma ar Zuknaa Hubbak, Wa hubba Man Yuhibbuk, Wa Hubba ‘Amalin Solihin Yukorribuna ila Hubbik." Ya Allah, aku mohon cintaMu, dan cinta orang orang yang menyintaiMu, dan cinta orang yang beramal soleh mendekatkan aku kepada cintaMu. Jodoh dari Allah… masuk meminang dan langsung bernikah,cinta berputik selepasnya,maka itulah SYURGA CINTA "

ღkalamku...ღ

Bukan semua yang menggembirakan hati kita baik untuk kita. Kadang-kadang yang menggembirakan itu tersembunyi derita. Dan bukan semua yang memualkan hati kita tidak baik untuk kita. Kadang-kadang di situlah letaknya bahagia.

(◠‿◠) (◕‿◕ ''')

Top 10 Members

Sunday, April 12, 2009

♥ALLSON KLANA NILAI♥


ASSALAMUALAIKUM....

DENGAN NAMA ALLAH YANG MAHA PEMURAH LAGI MAHA PENGASIHANI

kabare antum semua???oooo...alhamdulillah la klu waras jawapnya..http://emo.huhiho.com.ehehhe...ana nak cite ckt pe peristiwa yg berlaku kat ALLSON KLANA ni....selama 2 hari 1 mlm mginap kat hotel ni....mginap sbb hantar dua org kwn untuk krusus PBC kat citu..ehehehe...alhamdulillah..PBC kali ni lebih byk mginsafkan ana...n ana rasa bkn ana sorg,,tp semua perserta..hope we can be a good n profesional muslim...insyaallah!!

ok...kat sini..ana nak sentuh ckt sal palestin yg semakin hari semakin x kedgrn lg beritanya....BOIKOT pun ntah kemana...mana p kemarahan kita yg membuak2 dulu ye????dulu bukan main marah g...siap klu blh nak p perang pn dah blh dh...tp skrg pe cite??knp masuk TESCO g?knp masuk MCD ,KFC lagi???? knp duk beli lagi COCA COLA la n byk ke benda boikot yg lain???knp???mana pergi nye kemarahan n kebencian kite pada SYAITAN ZIONIS YG ZALIM TU?? xsedar2 g ke yg dorg semua dah byk bunuh sedara seIslam kita kat sana??

MULUT MEMBENCI....
TETAPI TANGAN MEMUJI!!http://emo.huhiho.com

ntah la...ana pulak rasa nak marah..huhuhuu...dah la spatutnya mood tgh baik...al maklum la..esok nak balik kampung terchenta!!!hahaha..
hehehe...masa PBC kat ALLSON ni kan.http://emo.huhiho.com.SORG WANITA yg ana hormati...yg MENJADI MOTIVATOR DLM DIRI ANA UNTUK BJAYA ,INSYAALLAH,BIIZINILLAH...hihiii....BELIAU ialah PJS SITI HABIBAH YUSOF....yg best nye..beliau yg ana panggil KAK BIB ni...dia bg kat ana 1 SACHET KOPI RADIX!!..tp..ana x bancuh..ana nak simpan..ana anggap itu semangat yg dia bg kat ana..so ..ana simpan.http://emo.huhiho.com.INSYAALLAH...bila ana ada rezeki dpt capai kejayaan smpi ketahap mcm beliau..baru ana akan minum http://emo.huhiho.com KOPI RADIX yg dia bg ni.http://emo.huhiho.com..

1 sachet kopi yg diberi drpd PJS HABIBAH btl2 amat bermakna untuk ana.wlupun hanya skadar kopi..ehehe...tp..kopi radix ni sedap oooo!!!..cume yg gmbr ni.ana nak simpan..xnak minum g..sbb kak bib yg bagi tau!!!bukan semua org leh dpt..ahhaha...SO U JGN JEALOUS OK!!haha..http://emo.huhiho.com

ok la...jom tgk gambr ckt ek..ehehe..
sahabat seperjuangan ana

heheh...jemput....ni ana la ni...ahaha

hehehe..kak AIJU,ana,PJS SITI HABIBAH n PJS SYED AGEEL

OK la..ptg esok ana nak balik ke ipoh dah,,bus kul 4.45 ptg..ehehee...SO..BERJUMPA SEMINGGU YG AKAN DTG NANTI YAA!!INSYAALLAH...!!panjang umur murah rezeki..adalah nnt..ehehhee.. oh yaaa...SAL RESULT ANA!!ahahhaa...ketaq ku sudah lega sikit...alhamdulillah..still maintain 3 pointer...berkat doa+usaha+mega 3 kapsul!!!!http://emo.huhiho.comsape nak order....email ana e_fiy@yahoo.com ok....assalam

http://emo.huhiho.com


0 pendapat:

Post a Comment

THANKS FOR YOUR COMMENT
:-)
MAY ALLAH BLESS US
DO COME AGAIN!

 

✿ MiSs♥WaFa ✿ Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template In collaboration with fifa
Cake Illustration Copyrighted to Clarice