ღjangan bersedih...ღ

✿be my important persons...✿

.::♥ SYURGA CINTA ♥::.

"♥"Allahumma ar Zuknaa Hubbak, Wa hubba Man Yuhibbuk, Wa Hubba ‘Amalin Solihin Yukorribuna ila Hubbik." Ya Allah, aku mohon cintaMu, dan cinta orang orang yang menyintaiMu, dan cinta orang yang beramal soleh mendekatkan aku kepada cintaMu. Jodoh dari Allah… masuk meminang dan langsung bernikah,cinta berputik selepasnya,maka itulah SYURGA CINTA "

ღkalamku...ღ

Bukan semua yang menggembirakan hati kita baik untuk kita. Kadang-kadang yang menggembirakan itu tersembunyi derita. Dan bukan semua yang memualkan hati kita tidak baik untuk kita. Kadang-kadang di situlah letaknya bahagia.

(◠‿◠) (◕‿◕ ''')

Top 10 Members

Wednesday, April 15, 2009

♥selamat ulang tahun sayangg♥


Bissmillahirrahmanirrahim...
Assalamualaikum...


GUEST: eh..eh...ada lagi SI WAFA NI....kata seminggu g bru ada..ni pe kes muncul lak ni?kat kampung g ker??

MISS_HPA:.uhuuu..ada le ana ni..panjang umur g..alhamdulillah...ana still kat kampung g..ni rasa rindu sgt kat blog..kuar bandar jap cari CC..huhuhu..

GUEST:so..per cerita??title syahdu je...

MISS_HPA:..syahdu???xde r..biase je..erm...nak dgr cerita ekkk???

once upon a time.....

hehehee...the story goes like this...pada tarikh 14 APRIL...bersamaan dgn semalam..huhuhu,,maka genap lah umur ana ,19 TAHUN.....thanks to all yg wish smlm...thanks a lot sbb still ingt ana..wlupun ucapan antum agak mbuatkan ana terharu..antara ucapan yg sadis berbunyi bergini.."selamat hari tua WAFA!!"....uhuhuh..."selamat hari jadi wafa...dah makin tua ko ek.."..agak jujur kata2 mereka....adakah ana semakin tua???still sweet teen what??hehehe...ape2 pun ana panjatkan rasa syukur kehadrat ILLAHI sbb masih bg pluang kat ana hidup smpi harini...dan ana rasa brsyukur sgt kerana msh blh meneruskan pjuangan bersama HPA..hehe..thanks to SOMEONE yg nyanyi kat ana..wlupun suaranye standard je..tp myentuh gak lah..ahhhaa....

GUEST:..HPA lagi...ko ni wafa...cube shari x sebut HPA...xleh ke??

MISS_HPA:...erm..mmg dah x blh kot....hehehe...ana bangga dgn HPA.n ana dah jatuh cinta dgn HPA..hehhee....satu wadah perjuangan untuk membantu umat islam dr segi mknan...menyedarkan kpd kite supaya alert dgn pkara halal n haram...dsamping blh membantu umat islam meningkatkan ekonomi kita sendiri..insyaallah..

SEMALAM JUGA..

ALHMADULILLAH..ana berkesempatan pergi ke KILANG AIS KRIM HPA ...tp ana just tgk2 kat luar je..sbb nak kejar masa nak p tlg umi ana niage lagi...pes je mlawat kilang..ana terus p cawanga HPA kat greentown..ana beli ais krim koko radix...ehehehe..nak beli perisa lain..tp nnt2 la..ahaha..pastu..ana sampai je kat rumah..ana p dapur..ambik sudu...dgn lafaz bissmillahirrahmanirrahim.....ngapp!!..hahaha..(bunyi yg thasil bila sudu terkene gigi ms ana mkn ais krim)..pergh..subahanallah....mmg sedap sgt2!!!seriously!!!pastu..ana suap kat umi ana...huhuhu..umi ana dh SEPARUH NAK MELOMPAT DAH...ahaha...tp x leh lompat la..kaki umi ana bru je sembuh dr patah...hehehe...akhirnya dpt gak merasa ais krim toyyibah....

kul 5.30ptg...ana n umi n abg yim bersiap2 nak p niage kat pasar mlm...huhuhu..best btol meniaga ni..meniage ape???ala...jual mee..kuetiaw.....yg blm goreng la...yg paling penting!!!!sumber mee n kuetiaw ni abg ana ambik dr kilang BGE...100%kilang org islam...yg bertempat di KELANTAN....untuk pertanyaan mgenai mee2 n kuetiaw ni..email ana e_fiy@yahoo.com...

GUEST: ko ni...xcukup2 ke nak promote HPA,ni nak promote mee lak..

MISS_HPA: hehehe...bkn nak promote..tp x salahkan ana nak promote?ni hasil org islam..confirm halal la..n kita patut bangga tau ada org islam kita sendiri ada syarikat yg mgeluarkan mknan yg halal...sampai bila kita nak mkn mee n kuetiaw hasil dr org bkn islam???!!think about it dear...jgn ckp ikut emosi smata.bersihkan hati..jgn duk nak mempertikaikan je....pikir dulu....KALAU BUKAN KITA SAPE LAGI????KALAU BUKAN SEKARANG,BILA LAGI???..ermm,,,,.knp ye??klu kite beli brg kat sedara seislam kita sendiri pn nk bkira??byk nk complain??...knp kita x rasa bersalah langsung kalau duit kite dilabur kat org bkn islam???kenapa ye???ana heran la...ape2 pn...tepuk dada,tanya iman....HPA satu perjuangan..ana bersama HPA atas dasar tanggungjawab...

GUEST:http://emo.huhiho.comterasanya akuu(<--cakap dlm hati)..

MISS_HPA: ok lah..ana nak balik rumah dah ni..hujan pun dh stop..ok..ape2 pn maafkan ana andai ada tersalah kata2 yer....

http://emo.huhiho.com


2 pendapat:

Na'ilah on April 15, 2009 at 2:30 PM said...

salam alaik adek wafa...

slmt ulangthn kelahiran. maaf ea..lmbt wish..akk lupe..

title en3 wafa tu wat kan akk tertye2 lak.. igt kan sape..hehe.shhh...=p

sempat lg wat en3 kat cc ye..cepat ,menaipnye..hehe,

nway.. akk doakan mg wafa dipanjang umur dan dimurahkan rezeki.. dan mg Allah memberikan wafa kesihatan yg baik dan diberikan kekuatan utk menjalani kehidupan didunia ni k. insyaAllah. =)

♥MiSs WaFa♥ on April 19, 2009 at 5:47 PM said...

salam alaik ya ukhti...
thanks a lot...
hehehe..akak ingat kan sape agak2nya??

sempat..dah rindu sgt kat blog.certita pn dh byk terkumpul dlm otak ni..p gakr cari mana2 cc yg terdekat..thanks sbb sudi doakan untk ana...hope our ukhwah fillah will remain abadan abada...

Post a Comment

THANKS FOR YOUR COMMENT
:-)
MAY ALLAH BLESS US
DO COME AGAIN!

 

✿ MiSs♥WaFa ✿ Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template In collaboration with fifa
Cake Illustration Copyrighted to Clarice