ღjangan bersedih...ღ

✿be my important persons...✿

.::♥ SYURGA CINTA ♥::.

"♥"Allahumma ar Zuknaa Hubbak, Wa hubba Man Yuhibbuk, Wa Hubba ‘Amalin Solihin Yukorribuna ila Hubbik." Ya Allah, aku mohon cintaMu, dan cinta orang orang yang menyintaiMu, dan cinta orang yang beramal soleh mendekatkan aku kepada cintaMu. Jodoh dari Allah… masuk meminang dan langsung bernikah,cinta berputik selepasnya,maka itulah SYURGA CINTA "

ღkalamku...ღ

Bukan semua yang menggembirakan hati kita baik untuk kita. Kadang-kadang yang menggembirakan itu tersembunyi derita. Dan bukan semua yang memualkan hati kita tidak baik untuk kita. Kadang-kadang di situlah letaknya bahagia.

(◠‿◠) (◕‿◕ ''')

Top 10 Members

Friday, April 24, 2009

♥keheningan malam ini...♥


YAN:salam.. kak wafa,jom teman yan p cawangan HPA SRI GOMBAK pas magrib kang blh?yan ada nak beli brg sikit ni...

MISS WAFA: salam...boleh je dik..akak pun ada gak brg nak beli.kwn akak order.sbb ptg td akak dah p KIOSK kat BATU CAVE..tp brg yg akak nak xde.leh la kite tgk kat SRI GOMBAK karang ek..

***lps magrib....yan pun smpi la depan rumah ana dgn motor scooter comel dia,..ana drive motor tu...so kami p la ke CAW. SRI GOMBAK,..Setiba je di sana...kami parking motor dgn bangga n jaya nya..pastu masuk r dlm CAW.SRI GOMBAK TU...***


CASHIER: assalamualaikum...ye..nak beli pe dik?ape no ahli?


MISS WAFA: wassalam...ana nak beli syampu betik , sabun pencuci freesia, sabun pegaga alami n bedak tompok hitam..no 327616.(guna no stokis sbb ni kwn ana order brg..dia still dlm mgumpul nilai mata)

CASHIER: maaf...hanya syampu betik je ada..yg lain hbs la..huhuu

MISS WAFA:(sambil tersenyum dsebalik purdah)..oh..ye ker?xpe la...xde rezeki ana la tu.syampu betik ada pun dh syukur alhamdulillah.....(dlm hati ana rs sronok sbb sememangnya HPA semakin MELEKAT Dih♥ti SEMUA UMAT ISLAM.alhamdulillah..)

**(yan pun beli brg gak....yan ni umurnye 18tahun..alhamdulillah..ana nampak semangat dia dlm HPA..ana bangga dgn sikap dia..insyaallah dia pun blh bjaya dgn usaha dia skrng...dlm HPA..USIA BKN HALANGAN UNTUK SESEORG TU BERJAYA..JIKA ADA USAHA.ADA LAH HASIL NYA...MAN JADA WA JADA WAMAN ZAROA' HASADA......)**

***ana ada terbaca kat blog PJS JAMALUDDIN YEOP MAJLIS..,,dan ana tertarik dgn kata2 ni....."Tahun 2003 saya mula berjinak dengan kepimpinan HPA di Gombak ketika itu iaitu PJS Tn Hj Khalid Ishkri. Beliaulah yang selalu menyindir saya dengan kata-kata "Mal... Kalau nak berjaya dalam MLM kena hadir meeting. Belum ada lagi mereka yang berjaya dalam MLM tanpa meeting mingguan." Satu lagi kata-katanya yang meransang saya ialah "Dalam MLM ini kalau kita nak berjaya kena jayakan mereka yang nak dijayakan. Jangan buang masa nak menjayakan mereka yang tak mahu. Kena KIV kan dulu mereka yang tak mahu. Cari mereka yang mahu dulu."
p/s:skrng HPA adalah sah MLMS(SYARIAH)

***....sambungan cerita di cawangan td....***

CASHIER:ape no ahli adik?

YAN: sama mcm no tadi..sy tgh kumpul nilai mata...so pinjam no stokis..hehhe..no nye sama mcm td..327616..

CASHIER: (sambil tersenyum ramah.)OK..ape brg adik nak beli?

YAN: kopi radix jumbo,ais krim koko n kopi radix,kordial mangga,radix cookies..tu je(harap2 lah semua ada...<--yan cakap dalam hati)


CASHIER: OK..semuanye ada.


MISS WAFA& YAN:alhamdulillah (kebetulan serentak kami cakap)..hehehe...


***Selepas hbs beli..kami pun balik rumah..***


BISSMILAHIRRAHMANIRRAHIM


ASSALAMUALAIKUM WBT

gandingan MANTOPP!! ais krim koko n kopi radix

..so.sampai je rumah sewa ana...ana ajak yan p padang depan rumah ana..sbb nak menikmati aiskrim yg kami beli tadi..ehehhe..kami duk kat padang..sambil berteman kan bintang di langit..n seekor katak comel kat padang td...ana nak tangkap gmbar dia..blh la nak interframe kat blog ana..tp dia malu..dia lompat p tempat lain.teruk betol la katak tu..xmesra alam tul....erm...ana dgn yan duk kat padang sambil mkn ais krim n borak2,luahkan masalah masing2,pastu yan mintak ana terang sal HPA dgn lebih lanjut..ana cite pgalaman ana..yan ni muda setahun dari ana...ana bru kenal dia...tp kami dh rapat mcm adik brdk...so..mmg soronok la tadi..hehehehe..menikmati keindahan mlm sambil mkn ais krim sedap...n hari ni je...ptg td ana mkn ais krim perisa jagung...mkn dgn sahabat paling rapat dgn ana..n paling ana syg..ain namaye...pastu..bru sat tadi..mkn ais krim perisa kopi radix!!hehehe,,alhamdulillah..kesemua 4 perisa ana dah rasa..♥♥♥..n semua mempunyai kesedapan tersendiri...semua sedap!!!..sape x mkn g...mmg rugi la!!hehehe...


ni la yan,,so sape2 nak bkenalan dgn dia..nak no dia,,..hahha..isi borang keahlian HPA dulu..


tu jari ana...n kaki tu..kaki yan...ana just blh tunjuk jari ana je ek..ehehhe..

pas hbs ais krim kopi radix,,kami pn balik kerumah masing2...koko radix yan beli untuk mkn dgn famly dia...hehehe..ok la...hehhe.minggu ni ana duk cite sal ais krim je kan???ala..ana saje je bagi antum yg blm rs ais krim ni rasa xsabar2 nak rasa..hehehe..

wassalam.....
p/s:-maaf jika ana ada tersalah kata .....mohon ampun dan maaf dari hujung rambut smpi hujung kuku kaki...heehehehe






0 pendapat:

Post a Comment

THANKS FOR YOUR COMMENT
:-)
MAY ALLAH BLESS US
DO COME AGAIN!

 

✿ MiSs♥WaFa ✿ Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template In collaboration with fifa
Cake Illustration Copyrighted to Clarice