ღjangan bersedih...ღ

✿be my important persons...✿

.::♥ SYURGA CINTA ♥::.

"♥"Allahumma ar Zuknaa Hubbak, Wa hubba Man Yuhibbuk, Wa Hubba ‘Amalin Solihin Yukorribuna ila Hubbik." Ya Allah, aku mohon cintaMu, dan cinta orang orang yang menyintaiMu, dan cinta orang yang beramal soleh mendekatkan aku kepada cintaMu. Jodoh dari Allah… masuk meminang dan langsung bernikah,cinta berputik selepasnya,maka itulah SYURGA CINTA "

ღkalamku...ღ

Bukan semua yang menggembirakan hati kita baik untuk kita. Kadang-kadang yang menggembirakan itu tersembunyi derita. Dan bukan semua yang memualkan hati kita tidak baik untuk kita. Kadang-kadang di situlah letaknya bahagia.

(◠‿◠) (◕‿◕ ''')

Top 10 Members

Sunday, April 19, 2009

♥so hard to say GOODBYE.......♥


BISSMILLAHIRRAHMANIRAHIM


ASSALAMUALAIKUM...



alhamdulillah.ana bru je sampai kat rumah sewa ana kat taman batu muda ni....bru balik dri IPOH ler...erm..knp la dah balik kampung seminggu pun moody g cik wafa ni ek?? xla......rasa kejap sgt je seminggu ni..berat btl hati ni nak balik td...kul 12.30 tgh hari tadi,pas umi bru balik dari niage kat pasar tani(ana x p sbb jaga rumah..xde org kat rumah..uhuhuhu)..umi hantr ana kat stesen bus medan gopeng....sepanjang pjlanan tu..ana diammmmm je..seriously...mmg berat ati sgt nak balik...berat ati..berat mata duk tahan nak nagis.http://emo.huhiho.com..aduh..wafa...anti dah besar ler..jgn r nagis mcm bdk kecik lg...anti dah 19 tahun tau.....yeee..ana tau...tp sedih la..rindu x lepas...pas ni...ntah bila la lagi ana nak balik...ana ingt g abah ana ckp kat ana masa mlm birthday ana baru2 ni...."dik,pas hbs diploma ni,sambung degree,nnt dh hbs degree,adik mesti keje....ms tu mst dah xde masa dgn umi abah..pastu,adik pun mst dah kawen...lagi la ssh nk luang masa dgn umi abah nnt..slamt hari jadi,adik....cuppp!! satu ciuman singgah di dahi ku.ciuman dr sorg ayah...."http://emo.huhiho.com....adoi....bila pikir balik...cepat sgt la masa ni berlalu..pas abah ckp mcm tu..ana trus lari2 ayam masuk bilik..sedih bgt!! tersentuh jiwa raga...erm..mlm tu je abah duk rumah..mlm berikutnye sampai arini xsempat jupe abah..abah p mancing..."abah...klu la abah tetibe baca blog adik ni..adik nak sgt abah tau adik syg n rindu kat abah...adik sll bt abah marah..tp..adik syg abah.."to my lovely umi...i miss n love u so much ...





my abah n my umi (gmbr tahun lps ni 22/5/2008...)





ni gmbr baru(14/4/2009)



huhuhu...ape lagi ye yg ana rindu??? byk lagi tau...ana rindu kat kucing ana...wlupun dia mcm dah x kenal ana..tp ana ttp syg dia...



cute kan???ni la kucing ana...


next....ana rindu kat ais krim koko radix..mmg myentuh deria rasa bg pengemar ais krim.http://emo.huhiho.com..sedap tau....dari 10 bintang..ana bagi semua bintang yg ada kat langit la,...hehehe sbb 10 bintang x cukup....http://emo.huhiho.com




fuhhh..tgk gmbr je pun dh terliur...gmbr ni ana tangkap pas dah disuap kedlm 3 mulut...mulut yg pertama semestinya la mulut empunya blog ni..ahaha...mulut ke dua,umi ana...mulut yg ketiga abah ana...bagi dia sejuk...hehehhehe...pas sema dh rasa.ana bawak masuk bilik....ape lagi..ana tangkap r gmbr..sampai nk cair ais krim ni..ehehe...pas puas ais krim ni posing maut..ana simpan la balik dlm peti sejuk....ternyata masih ada ciri kebudak2an dlm diriku...knp???? ia r...bila kuar bilik je...trintai2 peti sejuk..mmg mata x lekang r duk intai peti sejuk.mgalahkan org nak curi2 mkn masa bulan pose...hehehe...akhrinye...masa ais krim ni dah tinggal nyawa2 ikan je..ana rs sedih lak..rasa berat hati nak telan yg baki2 tu....tp..mmg ais krim ni dijadikan untuk mkn...ana dgn pasrahnye mghabiskannya jugak la.....huhuhu...bila la ais krim HPA ni nak sampai kat cawangan area bt cave ni????...uhuhuuu...

erm..berbalik semula pada entri ana kali ni....mmg kan??dlm ape2 hal pun...bila kite ada kat mana2...bila nk ucap selamat tinggal tu mmg berat..berat sgt la.ssh gile2....xtau nak ckp mcm ne...erm....satu lagi....klu benda yg kita syggggg bagai nak gile..tetibe rosak sekelip mata tanpa bagi tanda2 awal yg dia nk tinggal kan kite,....dia nya ialah Handphone ku,..uhuuuu...kpd sesapa yg x dpt nk contact ana...phm2 la..sesungguhnya bt masa ni ana xde HP...just email je klu tetiba rasa rindu kat ana ekk..ahahhaahttp://emo.huhiho.com

nway..

thanks to my VERY SPECIAL FRIENDS...seminggu ni amat bermakna bg ana sbb kamu....wlupun kamu jauh,tp itu dh cukup myenangkan...http://emo.huhiho.com

wallahualam...



0 pendapat:

Post a Comment

THANKS FOR YOUR COMMENT
:-)
MAY ALLAH BLESS US
DO COME AGAIN!

 

✿ MiSs♥WaFa ✿ Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template In collaboration with fifa
Cake Illustration Copyrighted to Clarice