ღjangan bersedih...ღ

✿be my important persons...✿

.::♥ SYURGA CINTA ♥::.

"♥"Allahumma ar Zuknaa Hubbak, Wa hubba Man Yuhibbuk, Wa Hubba ‘Amalin Solihin Yukorribuna ila Hubbik." Ya Allah, aku mohon cintaMu, dan cinta orang orang yang menyintaiMu, dan cinta orang yang beramal soleh mendekatkan aku kepada cintaMu. Jodoh dari Allah… masuk meminang dan langsung bernikah,cinta berputik selepasnya,maka itulah SYURGA CINTA "

ღkalamku...ღ

Bukan semua yang menggembirakan hati kita baik untuk kita. Kadang-kadang yang menggembirakan itu tersembunyi derita. Dan bukan semua yang memualkan hati kita tidak baik untuk kita. Kadang-kadang di situlah letaknya bahagia.

(◠‿◠) (◕‿◕ ''')

Top 10 Members

Friday, April 03, 2009

♥you and me..♥♥



What day is it?
And in what month?
This clock never seemed so alive
I can't keep up and
I can't back downI've been losing so much time
Cause it's you and me and all of the people with nothing to do
Nothing to lose
And it's you and me and all of the people
And I don't know why, I can't keep my eyes off of you
All of the things that I want to say just aren't coming out right
I'm tripping on words
You've got my head spinning
I don't know where to go from here
Cause it's you and me and all of the people with nothing to do
Nothing to prove
And it's you and me and all of the people
And I don't know why, I can't keep my eyes off of you
There's something about you now
I can't quite figure out
Everything she does is beautiful
Everything she does is right
Cause it's you and me and all of the people with nothing to do
Nothing to lose
And it's you and me and all of the people
And I don't know why, I can't keep my eyes off of you
and me and all of the people with nothing to do
Nothing to proveAnd it's you and me and all of the people
And I don't know why, I can't keep my eyes off of you
What day is it?
And in what month?
This clock never seemed so alive

assalamualaikum...♥♥♥

huhuhuu..lagu pe lak ni??? hari tu kerna ku sayang kamu...hari ni YOU AND ME pulak..tu la akibat nya klu duk sorg2..ahahha..xnak la cite panjang2 sgt..tp lagu ni agak best la..ana suka juga..pernah dulu,anamcm fanatik lak dgn lagu ni..tp skrng x..masa dh brubah..minat ckt2 je sudah..erm..sunyi jugak lakwn2 ramai dh balik KAMPUNG..adu..sensitif tul la pikir sal kampung ni..poket tgh kering ni,so xleh mimpi la nak balik kampung...ana keje..tp klu dapat gaji pun nak kena settle hutang dulu.

bak kata PJS SYED AGEEL.. '' keja pagi balik ptg,dpt gaji bayar........." antum sambung la sendiri..sape dpt jwb..nnt ana bg gule2 HACKS ekk....tp ana xde la kuar keje pagi2..ana keje mlm..kul 8-9.30 mlm..dgn gelaran "CIKGU WAFA".hehehe.OK...jom cite sal gule2 HACKS ni...antum tau x pe yg ada disebalik HACKS???hehehhee.ada babi???eh..xtau la ade ke x..ahaha..kwn2 ana semua takut klu ana nak ckp sal mknan..ahaha..sebenarnya ana nak ckp..ana panggil gule2 HACKS ni,gule2 romantik..wlupun dia xsedap..buruk n hodoh..tp dia romantik tau.
Dapatkan CuteComment di SahabatMusleem.blogspot

.kenapa???? sebab ....

H=HANYA

A=AKU

C=CINTA

K=KAU

S=SEORANG

hehehhee..btol x ape ana ckp ni??hehehhee.. "ish.. ape kena dgn wafa ni.dah kena sampuk ke?ke tgh angau ni??...duk talking2 bout love je..nak kata de boyfren mmg CONFIRM xde"..

EH2!!..suka hati le ana nak ckp sal pe pun http://emo.huhiho.com..hehehe..

xde la..grau je...ana saje je suka-suki sentuh bab cinta ni.nak kata angau tu mmg jauuuuhh skali la..ana sentuh bab ni sebab....

"hidup tanpa cinta..sengsara lah jiwa..sengketa dan dusta yg melandai jiwa..di batasan cinta..syariah terjaga..tanpa keraguan..tanpa kesangsiaan."

pergh!!mcm kenal je ayat ni.hehehe..ini rangkap dlm lagu "KALIMAH CINTA".. IN-TEAM...sbnrnya kan..cinta ni luas sgt pgertiannya
(ana ni ckp mgalahkan doktor love je..ahakss!!)

Dapatkan CuteComment di SahabatMusleem.blogspot

hehehe..ape2 jela...cinta ni luas..tp cinta yg paling agung dan sejati hanya pada PENCIPTA kita..sapekah gerangannya??ALLAH SWT lah jawapannya..

"betapa sucinya.kasihMU tuhan betapa agungNYA kebesaranMU..hidup ini mengharapkan cintaMU..kekalkan lah rasa kehambaanku".....

bila kita letakkan sepenuhnya rasa cinta pada DIA..INSYAALLAH Dia akan bg cinta yg menenangkan hati dan keimanan kita...pastu,cinta pada RASULULLAH..sbb RASULULLAH pun terlalu cinta pada kita semua..dia tinggalkan al-quran ,sunnah dan hadis sbgi panduan kita..kita je xtau nak hargai...pastu..cinta kat PARENTS kita...sbb cinta mereka pada kita la kita boleh berdiri smpi tahap ni..pastu..cinta dulu KAT DIRI KITA SENDIRI...klu x cinta pada diri sendiri ..JGN DUK GALOK NAK BG CINTA KAT ORG LAIN!!
Dapatkan CuteComment di SahabatMusleem.blogspot
...
nnt padah jadinya..knp??bak kata nabil raja lawak season 2 .. "pikir la sendiri"...yela..pikir la sendiri sbb klu x cinta kat diri sendiri..pastu tetibe terus bagi cinta kat org lain..pastu..bila xde jodoh,putus cinta dah macam putus nyawa je..ada yg sanggup bunuh diri la..xsayang nyawa.dah la nyawa ALLAH bagi pinjam..xkena bayar SESEN pun..ALLAH bagi guna free je..so..hargai la...semua ni jd sebab pe??sbb x de rasa cinta pada diri sendiri..betoi dak????

http://emo.huhiho.com
cinta lepas kahwin la sebenarnya2 cinta yg paling comel,paling sweet..paling terbaik la!!!wahhh gituuuu!!!semua org pernah lakukan kesilapan..stiap yg bernama manusia mmg x lari dari lakukan kesilapan..so..bertaubatlah anda sebelum terlambat..semoga ALLAH sentiasa melindungi HATI2 KITA...jaga cinta,perlihara cinta..serahkan pada yg selayak2nya...
Dapatkan CuteComment di SahabatMusleem.blogspot

"cinta itu..
cahaya sanubari kurniaan tuhan fitrah insani..
dan dimana terciptanya cinta disitu rindu bermula..
cinta itu tidak pernah meminta..
tetapi memberi sepenuh rela...
rasa bahgia biar pun sengsara..
berkorban segala-gala..
semua kerana cinta..
yang pahit manis dirasa..
menghibur nestapa merawat luka damai dijiwa..
terpadam api benci permusuhan..
terjalinlah kasih sayang...
begitulah cinta yang diidamkan..
TANPA NAFSU YANG MENCEMARKAN..
dan jangan pula kerana bercinta kita pun leka entah kemana..
dan jangan pula kerana bercinta tergadai semua maruah agama..
cinta..
oh oh cinta oh oh cinta..
kerana cinta..
cinta yang sejati hanya cintakan ILLAHI...
cinta ayah bonda tulus suci selamanya...
cintakan saudara masa berada hanya sementara...
cinta sesama insan suburkan dengan ketakwaan..."


ape2 pun pikir2kanlah ape yg terbaik untuk diri kita..ape yang terbaik dtg dari ALLAH..yang buruk tu datang dari kelemahan kita sendiri...wallahua'lam

MISS WAFA @K@ MISS_HPA


0 pendapat:

Post a Comment

THANKS FOR YOUR COMMENT
:-)
MAY ALLAH BLESS US
DO COME AGAIN!

 

✿ MiSs♥WaFa ✿ Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template In collaboration with fifa
Cake Illustration Copyrighted to Clarice