ღjangan bersedih...ღ

✿be my important persons...✿

.::♥ SYURGA CINTA ♥::.

"♥"Allahumma ar Zuknaa Hubbak, Wa hubba Man Yuhibbuk, Wa Hubba ‘Amalin Solihin Yukorribuna ila Hubbik." Ya Allah, aku mohon cintaMu, dan cinta orang orang yang menyintaiMu, dan cinta orang yang beramal soleh mendekatkan aku kepada cintaMu. Jodoh dari Allah… masuk meminang dan langsung bernikah,cinta berputik selepasnya,maka itulah SYURGA CINTA "

ღkalamku...ღ

Bukan semua yang menggembirakan hati kita baik untuk kita. Kadang-kadang yang menggembirakan itu tersembunyi derita. Dan bukan semua yang memualkan hati kita tidak baik untuk kita. Kadang-kadang di situlah letaknya bahagia.

(◠‿◠) (◕‿◕ ''')

Top 10 Members

Tuesday, May 05, 2009

♥jom cube resepi MISS_HPA a.k.a MISS WAFA!!! ♥


BISSMILLAHIRRAHMANIRRAHIM..
ASSALAMUALAIKUM WBT..

ok tuan2 ,puan2 ,adik2 (11 tahun keatas),abang2 , kakak2 n sesiapa saja yg tgh membaca di blog ana...sila ambik pen dan kertas n salin resepi BEST+MANTOPPP!!=SEDAP!!! untuk antum mencuba...hehehe.
PLZ DO TRY THIS AT HOME!!!
kalau x antum akan menyesal!..
bahan-bahannya:-
(persediaan ini untuk seorg peminum aje ok!)

1. 1 sachet kopi radix

2.1 sachet radix koko

3.air(ikut isipadu cawan)

ok..lets start and do it !!!
first of all..pastikan 1 sachet kopi radix n 1 sachet radix koko ada kat depan mata.

ok..pastu kite tuangkan serbuk kopi radix dulu dlm cawan..



next,tuangkan pulak radix koko..


lepas tu...bukan three ok?!..hehe...kite tuangkan air sepenuh cawan yg kite gune ni ye puan2 n tuan2...air panas yer..jgn2 suam2 kuku jari kita ye..nnt kopi n koko ni susah nak mlarut dgn air n akan jadi berketul2....so..pastikan air panas..x terlalu panas..x terlalu suam..tp x juga terlalu sejuk..tp pastikan ia nya panas..ok?hehehe..

seterusnya...kita kacaukan adunan ni sehingga sebati..diingatkan supaya antum mula kan pengacauan ini ikut pusingan tawaf (lawan arah jam)...diingatkan juga...sambil2 mgacau tu..jgn la nyanyi lak...tapi!!!!(ni tips paling penting tau..jgn habaq kat org..hahaha) sambil kite mgacau adunan kite ni..basahkan bibir kite dgn bismillah n selawat..insyaALLAH akan mnyedapkan lagi resepi kite ni..






maka,jadilah air yg kite namakan KOPIKO RADIX..(KOPI+KOKO=KOPIKO..)



ok ye murid2..dah hbs salin??klu dah hbs salin...pe lagi??p la cube...smoga antum dpt rasa kesedapan yg ana dah rasa..hehhee..ok la..kopiko ana ni pun dah siap...ana minum dulu yer....sori ek..ana xleh nk kongsi..sape nak..p la buat sendiri ok??hahaha..jgn marah hahhh

p/s:-UNTUK PERISA TAMBAHAN..LETAK LA MADU ASLI HPA..MMG AKAN BERTAMBAH2 LAGI KESEDAPANNYA...INSYAALLAH....

ok...selamat mencuba ye?...wassalam...



2 pendapat:

walid_umi on May 7, 2009 at 3:13 PM said...

Salam,
menarik gak tu...ala2 cappucino jer....

♥MiSs WaFa♥ on May 7, 2009 at 4:49 PM said...

salam...hehehe..lagi sedap dr cappucino!!trust me!n try it...hehehe...pikat hati yg trsyg..insyaallah akan bertambah2 rs syg...hehehe

Post a Comment

THANKS FOR YOUR COMMENT
:-)
MAY ALLAH BLESS US
DO COME AGAIN!

 

✿ MiSs♥WaFa ✿ Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template In collaboration with fifa
Cake Illustration Copyrighted to Clarice