ღjangan bersedih...ღ

✿be my important persons...✿

.::♥ SYURGA CINTA ♥::.

"♥"Allahumma ar Zuknaa Hubbak, Wa hubba Man Yuhibbuk, Wa Hubba ‘Amalin Solihin Yukorribuna ila Hubbik." Ya Allah, aku mohon cintaMu, dan cinta orang orang yang menyintaiMu, dan cinta orang yang beramal soleh mendekatkan aku kepada cintaMu. Jodoh dari Allah… masuk meminang dan langsung bernikah,cinta berputik selepasnya,maka itulah SYURGA CINTA "

ღkalamku...ღ

Bukan semua yang menggembirakan hati kita baik untuk kita. Kadang-kadang yang menggembirakan itu tersembunyi derita. Dan bukan semua yang memualkan hati kita tidak baik untuk kita. Kadang-kadang di situlah letaknya bahagia.

(◠‿◠) (◕‿◕ ''')

Top 10 Members

Friday, July 10, 2009

✿you are not alone♥


السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

بسم الله الرحمن الرحيم

Another day has gone
I'm still all alone
How could this be
You're not here with me
You never said goodbye
Someone tell me why
Did you have to go
And leave my world so cold

Everyday I sit and ask myself
How did love slip away
Something whispers in my ear and says
That you are not alone
For I am here with you
Though you're far away
I am here to stay

But you are not alone
For I am here with you
Though we're far apart
You're always in my heart
But you are not alone

'Lone, 'lone
Why, 'lone

Just the other night
I thought I heard you cry
Asking me to come
And hold you in my arms
I can hear your prayers
Your burdens I will bear
But first I need your hand
Then forever can begin

Whisper three words and I'll come runnin'
And girl you know that I'll be there
I'll be there

You are not alone
For I am here with you
Though you're far away
I am here to stay
For you are not alone
For I am here with you
Though we're far apart
You're always in my heart

For you are not alone...

(lagu allahyarham MICHEAL JACKSON)http://emo.huhiho.com

APA KHABAR SEMUA??? ana harap semua sihat-sihat belaka dan sentiasa berada dalam rahmat ALLAH S.W.T...sebenarnya,ana tak sihat ni.
demam+seleseme+batuk=demam normal..hehehe..bukan H1N1 ok?nauzubillahimin zaalik...

erm..ana tak tahu kenapa boleh tersuka kat lirik lagu ni..YOU ARE NOT ALONE..sedar tak?kadang-kadang,kita sebagai hamba ALLAH yang kerdil ni mudah sangat rasa lonely...sedangkan kita tak sedar yang kita ada ALLAH..betul tak??..tak pe..apa kata kita ambik sedikit masa...lapang kan dada..tenangkan fikiran..muhasabah diri kita..apa yang kita cari selama ni?apa yang kita nak kat dalam muka bumi ALLAH ni??..ya allah...hebat sungguh aturanMU..antum sedar tak?dalam kehidupan seharian kita,pasti akan ada perkara yang salin berkait..jika tak berkait pun,akan pasti ada satu perkara yang hadir tanpa kita duga...tanpa kita pikir....tanpa kita sedar,benda yang ada di depan mata..tiba- tiba hilang sekelip mata.tapi hanya tinggal bayangan nya saja..pada masa tu,bila kita cuba capai bayangan tu..ianya lesap dari pandangan mata hati kita..andaikan hidup sebagai permata,jika dijaga dan digilap pasti mahal harganya,pasti tinggi nilainya,sudah pasti permata ini akan jadi milik seseorang..sama juga hidup kita di alam nyata,jika kita mencintai seseorang..kita jaga dia...kita lindung dia....tak pasti ianya akan sahih jadi milk kita....mungkin ALLAH nak hadiah kan dan nak gantikan kepada kita sesuatu yang lebih hebat dari permata yang kita ada ni.. tidak kah kuasa ALLAH itu MAHA HEBAT?...LA TAHZAN...INAALLAHA MAANA...jika kita tak dapat apa yang kita inginkan...pasti ada hikmah atau rezeki yang kebih baik..sentiasa lah kembali pada ALLAH..susah senang serahkan pada ALLAH..moga jalan hidup kita untuk menuju ke syurga ALLAH selamat..walaupun jalan itu berliku,berduri..harungi dengan penuh kesabaran dan keikhlasan..kerana SYURGA ALLAH ITU MANIS WALAUPUN JALAN MENUJUNYA PENUH DURI...yakinklah pada janji ALLAH..sesungguhnya ALLAH ITU MAHA ADIL LAGI BIJAKSANA....

wassalam....andai ini jalan pemisahan antara kita,ingatlah ALLAH SENTIASA BERSAMA KITA..jika bukan disini pasti ada satu tempat yang layak untuk kite.


http://emo.huhiho.com


6 pendapat:

khairulikhwan on July 10, 2009 at 7:12 PM said...

cm bemakne je entry kali pj wafa?:)..utk sape tu?hehe..

♥MiSs WaFa♥ on July 10, 2009 at 8:39 PM said...

andai hati boleh menulis,pasti akan terbongkar segala rahsia..yg pasti apa yg ditulis itu ada lah apa yg sukar diunggkapkan oleh mulut..andai hati bisa mengunggkap kata2 sudah pasti bibir hilang fungsinya dan jika hati bisa berbicara,sudah pasti tiada kata dusta

khairulikhwan on July 10, 2009 at 10:02 PM said...

ish,mndalam tu mksd nye..x mau explain dulu ke?

♥MiSs WaFa♥ on July 10, 2009 at 10:06 PM said...

bak kat nabil...lu pikir lah sendiri..hehheh

khairulikhwan on July 11, 2009 at 12:27 AM said...

ish,nk pk2 ni maleh ni..mmg btul ape yg guru sye ckp dulu..pmpuan ni mmg ske berahsia n sukar utk dfhmi kan..hehe..ni la keindahan n kelebihan wanita kan..bile ditanya,suka bg teka teki kt org yg tanya tu kan.ok..

neem on July 12, 2009 at 7:16 PM said...

syafakillah, adik!

Post a Comment

THANKS FOR YOUR COMMENT
:-)
MAY ALLAH BLESS US
DO COME AGAIN!

 

✿ MiSs♥WaFa ✿ Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template In collaboration with fifa
Cake Illustration Copyrighted to Clarice