ღjangan bersedih...ღ

✿be my important persons...✿

.::♥ SYURGA CINTA ♥::.

"♥"Allahumma ar Zuknaa Hubbak, Wa hubba Man Yuhibbuk, Wa Hubba ‘Amalin Solihin Yukorribuna ila Hubbik." Ya Allah, aku mohon cintaMu, dan cinta orang orang yang menyintaiMu, dan cinta orang yang beramal soleh mendekatkan aku kepada cintaMu. Jodoh dari Allah… masuk meminang dan langsung bernikah,cinta berputik selepasnya,maka itulah SYURGA CINTA "

ღkalamku...ღ

Bukan semua yang menggembirakan hati kita baik untuk kita. Kadang-kadang yang menggembirakan itu tersembunyi derita. Dan bukan semua yang memualkan hati kita tidak baik untuk kita. Kadang-kadang di situlah letaknya bahagia.

(◠‿◠) (◕‿◕ ''')

Top 10 Members

Wednesday, July 01, 2009

...✿pikir,cakap n sabar..situasi 2..♥


السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

بسم الله الرحمن الرحيم

wokeh!!hari ini...ana nak sentuh satu perkara berkaitan dengan maksud tempoh penutupan 300 nilai mata dalam tempoh dua bulan kalender dan pengumpulan300 nilai mata atas nama stokis sudah tidak dibenarkan lagi..kenapa???jom ikuti perbualan ini...

MISS_HPA:- salam..awk.awk dah cukup ke nilai mata??awk pergi PBC 27-28 MEI kan?so..ni dah 30 JUN ni...awat tak hantar invoice lagi ni??

GUEST:-...eh..awat hang duk kalut ni??tak cukup dua bulan lagi la..aku pergi PBC 27-28 MEI...so..28 JUN bru sebulan,28 JULAI baru la cukup dua bulan..so aku belum start kumpul pun lagi..rilek la wafa...lama lagi la..

MISS_HPA:-..astagfirullah hal azim...sapa ajar awak buat macam ni ?kat PBC lagi PJS SYED AGEEL tu dah terang kan??awk tido ke masa dia terang??awk...dua bulan kalender ni maknenye.
....jika awk pergi PBC 27- 28 MEI, MEI tu dah dikira satu bulan..start dr 1 MEI....so..lagi sebulan lagi start 1 JUN SAMPAI 30 JUN..SO..CUKUP LA DUA BULAN...ni la maknanye dua bulan kalender..dikira ikut bulan..bukan tarikh..

GUEST:- LA!!!! ya ka???weh..jom teman aku pergi beli sekarang gak!!apa no stokis kite tu??kite beli guna nama dia ekk..

MISS_HPA:-OK JOM..EH2..sat2.
dah tak boleh guna nama stokis la..kalau nak guna boleh..tapi kena beli terus kat stokis tu juga..ok?guna la nama awk sendiri..

GUEST:- LA..kenapa tak boleh guna pulak??dulu kan boleh?ish..aku tak paham tul la..nanti macam ne aku nak suruh downline aku kumpul nilai mata ni??

MISS_HPA:- tak pe...sy bagi awk paham k?..ok..macam ni..tak boleh kumpul guna nama stokis ni sebab HPA nak menghasilkan ushawan HPA yang berjaya.kalau duk nak kumpul..mesti akan ambik masa yang lama..

bak kata GM HPA kite,EN. Faisol..

"
Kita renung kembali kenapa PBC itu di laksanakan suatu masa dulu. Diantaranya adalah satu jalan pintas kenaikan pangkat yang kalau cara biasa adalah pengumpulan 1501NM timbunan berkumpulan tanpa had aras dan waktu.

Tujuan PBC adalah untuk melahirkan sebenarnya usahawan yang sukses. Sesaorang usahawan perlu dipersiap dan mempersiap diri mengubah cara kerja dengan menyertai program PBC serta melengkapkan 300NM dalam waktu 2 bulan.
Namun sebahagian para pemimpin yang melakukan mungkin niat yang baik dengan membenarkan bakal peserta PBC mencukupkan 300NM mengikut sesuka hati malah ada yang sampai lebih dari satu tahun. Setelah mencukupkan 300 NM, maka peserta tersebut di tawarkan menyertai PBC.

Suka GM ingatkan bahawa kalaulah cara ini di biarkan berterusan maka akan lahir peserta PBC yang tidak berkualiti. Kita ingin lahirkan kepada mereka yang benar serius mahu jadi usahawan.
"

ok..sekarang awk paham tak?semua ni GM dah rujuk dengan PANEL SYARIAH yang kita ada..so,apa salahnya kita patuh saja atas ape arahan yang dikeluarkan..just think positive..ok?


GUEST:- OWW..ok2..baru la aku paham..ok2.thanks miss_hpa...


MISS_HPA:-OK.


sekian..wassalam..



0 pendapat:

Post a Comment

THANKS FOR YOUR COMMENT
:-)
MAY ALLAH BLESS US
DO COME AGAIN!

 

✿ MiSs♥WaFa ✿ Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template In collaboration with fifa
Cake Illustration Copyrighted to Clarice