ღjangan bersedih...ღ

✿be my important persons...✿

.::♥ SYURGA CINTA ♥::.

"♥"Allahumma ar Zuknaa Hubbak, Wa hubba Man Yuhibbuk, Wa Hubba ‘Amalin Solihin Yukorribuna ila Hubbik." Ya Allah, aku mohon cintaMu, dan cinta orang orang yang menyintaiMu, dan cinta orang yang beramal soleh mendekatkan aku kepada cintaMu. Jodoh dari Allah… masuk meminang dan langsung bernikah,cinta berputik selepasnya,maka itulah SYURGA CINTA "

ღkalamku...ღ

Bukan semua yang menggembirakan hati kita baik untuk kita. Kadang-kadang yang menggembirakan itu tersembunyi derita. Dan bukan semua yang memualkan hati kita tidak baik untuk kita. Kadang-kadang di situlah letaknya bahagia.

(◠‿◠) (◕‿◕ ''')

Top 10 Members

Tuesday, July 21, 2009

kehangatan KONVEK HPA makin terasa!!




konvek hpa just around the corner!!!bila???kat mana???!! ish..ish..ishhhh...sabtu ni...25 julai 2009!! tempat nya dia tapak MAHA ,SERDANG...jom pakat p ramai-ramai..tapi kena la ada tiket,kalau tak de tiket,duduk kat luar je la .huhuu...

konvek ni bukan saja sekadar nak tengok para penerima awards saja,disamping dapat suntikan semangat dari kejayaan mereka...bagi yang tak dapat awards tu,jangan sedih.maybe tahun depan ke..kan?..yang penting keikhlasan kita bersama HPA dan meletakan semangat yang tinggi untuk terus berjuang bersama HPA.yang penting kita dapat awards dari ALLAH dan juga keredhaanNYA..

dan lagi satu,bagi ana yang pertama kali nak pergi konvek ni.ana dapat rasakan konvek ni umpama perjumpaan keluarga yang besar.Betul tak? sape setuju dengan ana??jangan angkat tangan,tapi nanti kita jumpa di KONVEK sabtu ni..hehehe


ok...hope to see YOU there..wassalam


3 pendapat:

aNNa Raihan on July 21, 2009 at 9:31 PM said...

luv to join... tp ada kursus ler pulak, huhuhu... ruginyer rasa... insyaAllah boleh jumpa lain kali, kan kan... sbg org baru mmg teringin sesangat.
selamat ber'konvek' (mampus kena belasah dgn pakar bahasa nih, huhu)
salam ceria... & semoga ukhwah ini akan berpanjangan...
luvs, kak aNNa

khairulikhwan on July 23, 2009 at 3:43 AM said...

sye stuju...:)..tp da tau da dape dpt award..hehe..

khairulikhwan on July 23, 2009 at 8:12 AM said...

*pembetulan....


sye setuju ngan empunya blog ni...:)..tp da tau da sape yg dpt award kan..hehe..

Post a Comment

THANKS FOR YOUR COMMENT
:-)
MAY ALLAH BLESS US
DO COME AGAIN!

 

✿ MiSs♥WaFa ✿ Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template In collaboration with fifa
Cake Illustration Copyrighted to Clarice