ღjangan bersedih...ღ

✿be my important persons...✿

.::♥ SYURGA CINTA ♥::.

"♥"Allahumma ar Zuknaa Hubbak, Wa hubba Man Yuhibbuk, Wa Hubba ‘Amalin Solihin Yukorribuna ila Hubbik." Ya Allah, aku mohon cintaMu, dan cinta orang orang yang menyintaiMu, dan cinta orang yang beramal soleh mendekatkan aku kepada cintaMu. Jodoh dari Allah… masuk meminang dan langsung bernikah,cinta berputik selepasnya,maka itulah SYURGA CINTA "

ღkalamku...ღ

Bukan semua yang menggembirakan hati kita baik untuk kita. Kadang-kadang yang menggembirakan itu tersembunyi derita. Dan bukan semua yang memualkan hati kita tidak baik untuk kita. Kadang-kadang di situlah letaknya bahagia.

(◠‿◠) (◕‿◕ ''')

Top 10 Members

Monday, September 28, 2009

✿macam mana nak cecah PJ?✿


بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته



ok..harini ana nak bincangkan tentang step nak cecah pangkat PJ(pengarah jati 35%) dengan antum khususnya kepada ahli HPA yang baru lepas pergi krusus PBC(perkongsian bijak cemerlang)..
mungkin ada yang dah cukup faham dan arif tentang step untuk jadi PJ dalam HPA.tapi ada juga yang masih samar- samar kefahaman nya tentang nak jadi PJ...Pangkat-pangkat dalam pelan pemasaran HPA adalah seperti berikut:-

1. PB - 10%
2.PLX - 20%
3.PRX - 23%
4.PJX - 26%
5.PL - 29%
6.PR - 32%
7.PJ - 35% <----(yg kita cari)



1.PB - 10% (PENGEDAR BIASA/BERTAULIAH/BARU)

pangkat PB ni kita dapat masa kita mendaftar sebagai ahli HPA.bila beli barang HPA.so nanti dapat la bonus dari pembelian sebanyak 10%.

2.PLX - 20% (PENGURUS MELATI)

Pangkat ni pulak..ada dua cara untuk kita dapatkan..cara yang cepat dan cara yang agak menambil masa..cara yang cepat adalah dengan menghadirkan diri ke KRUSUS PERKONGSIAN BIJAK CEMERLANG (PBC) selama 2 hari 1 malam (ditempat yang ditetapkan).selepas selesai kursus PBC, anda dikehendaki MENGUMPUL 300 NILAI MATA (atas nama sendiri) selama DUA BULAN KALENDER<<<--(KLIK UNTUK MAKLUMAT)..jika kesemua syarat ini lengkap anda turuti,maka dapat la pangkat PLX...untuk cara yang kedua ialah dengan hanya mengumpul 1501 NILAI MATA untuk melayakan diri bepangkat PLX tanpa perlu ke krusus PBC. cara ni lambat dan tak ada kelebihan kerana jika kita pergi ke PBC adalah LEBIH MENGUNTUNGKAN.
sebab nya, anda akan dapat ilmu tentang HPA dan cara yang baik untuk jadi USHAWAN MUSLIM yang berjaya,INSYAALLAH..

3.PRX - 23% (PENGURUS MERANTI)

Untuk berpangkat PRX pula, anda memerlukan 3 orang yang bepangkat PLX(generasi 1 anda) dibawah anda.untuk mendapatkan 3 org PLX TERSEBUT,anda hanya perlu menghadirkan mereka (3 orang) ke PBC dan memastikan mereka tutup 300 nilai mata dalam tempoh dua bulan kalender.

4.PJX - 26% (PENGURUS JATI)

OK..Untuk jadi PJX ni pulak..cara dia sama macam PRX.memerlukan 6orang PLX keseluruhannya...kalau PRX nak 3 orang je kan?so,untuk PJX ni pula, tambah lagi 3 orang je..jadikan mereka PLX dengan meghantar mereka ke PBC dan pastikan mereka tutup 300 nilai mata.

5.PL - 29% (PENGARAH MELATI)


OK..Untuk PL ni pula cara nya ialah 2 org PLX generasi pertama kita jadi PRX..(Untuk jadi PRX, rujuk no 3)

6.PR - 32%(PENGARAH MERANTI)

PR pula,mesti ada 4 orang PLX generasi pertama kita yang jadi PLX.sama juga macam PL tadi.cuma PL nak 2 PRX..PR nak 4PRX....so,tambah 2 je la kan?

7.PJ - 35%(PENGARAH JATI)

OK..Ni la yang kita cari..hehe..PENGARAH JATI ..nak jadi pengarah jati,sama juga caranya macam PL dan PR.cuma hanya tambah lagi 2 orang PRX..bermakna,untuk jadi PJ,kite memerlukan 6 orang yang berpangkat PRX dibawah kita..paham tak?

alasan yang sering didengari:-
macam ne nak jadi PJ?nak cari orang pun payah...

jawapan dan tips:-
mudah je..taja orang yang gosok gigi hari-hari, yang minum kopi,yang mandi guna sabun..banyakan berdoa pada ALLAH,so,insyaallah segalanya ALLAH permudahkan....
"where there is a will..there is a way!"

p/s:- jika ada yg kurang paham,sila nyatakan.


2 pendapat:

Anonymous said...

assalamualaikum miss wafa..
smga sentaiasa ceria dalam mneruskan misi dakwah di bumi allah..
saya salah seorang yg suka mngikuti pkembangan website wafa..
memandangkan saya xde blog, camane nak kontet wafa?
Saya gak d antara downline cucu cicit committe PJS Syed Ageel..

stay keep in touch,
aienmujahidah@gmail.com
qayz_aien@yahoo.com

zamfadliez on October 3, 2009 at 1:14 AM said...

salam ukhwah ana ucpkan...ana berminat dengan HPA ini,tetapi,ana tidak faham tentangnya sedikit pun...bolehkah anta menerangkan secara detail dan jika ada kelapangan masa,bolehkah anta menerangkan bagaimana untuk menjalankan HPA ini?jika idak menjadi keberatan anta,sudi-sudikan lah menghantar email mengenainya kepada ana punya email,f_azam_s19@yahoo.com...terima kasih ana ucapkan..asalamualaikum....

Post a Comment

THANKS FOR YOUR COMMENT
:-)
MAY ALLAH BLESS US
DO COME AGAIN!

 

✿ MiSs♥WaFa ✿ Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template In collaboration with fifa
Cake Illustration Copyrighted to Clarice