ღjangan bersedih...ღ

✿be my important persons...✿

.::♥ SYURGA CINTA ♥::.

"♥"Allahumma ar Zuknaa Hubbak, Wa hubba Man Yuhibbuk, Wa Hubba ‘Amalin Solihin Yukorribuna ila Hubbik." Ya Allah, aku mohon cintaMu, dan cinta orang orang yang menyintaiMu, dan cinta orang yang beramal soleh mendekatkan aku kepada cintaMu. Jodoh dari Allah… masuk meminang dan langsung bernikah,cinta berputik selepasnya,maka itulah SYURGA CINTA "

ღkalamku...ღ

Bukan semua yang menggembirakan hati kita baik untuk kita. Kadang-kadang yang menggembirakan itu tersembunyi derita. Dan bukan semua yang memualkan hati kita tidak baik untuk kita. Kadang-kadang di situlah letaknya bahagia.

(◠‿◠) (◕‿◕ ''')

Top 10 Members

Thursday, September 24, 2009

✿baru lagi...✿


بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

salam lebaran kepada semua..sedar tak sedar, hari ni dah hari raya yang ke 5 ..kejap je...pastu..ahad ni dah kena balik K.L ..pergh!! berat hati betul nak tinggalkan desa tercinta ni..(konon la..ahaha)...

perasan tak blog ana dah bertukar wajah??bukan sebab antum tersalah blog..betol la blog MISS HPA ni..hehe...saja buat kelainan sikit...ni pun banyak tak siap lagi...ni la akibat nya bila dah tak deapa2 aktiviti nak buat...so..terajin nak ubah suai blog ni...biar la tak menarik asalkan sejuk mata memandang..cewahh..hehehe...

hari ni...ada seorng kawan ana yang special datang rumah ana...sian beliau..dari jauh datang..tapi tak apa la..raya setahun sekali...thanks ye..nanti raya tahun depan datang lagi ek..

ok..sampai disini saja..hope semua suka perubahan baru blog ana ni ye..sebarang teguran diterima asal sedap di dengar dek telinga..senang di baca dek mata..ok??

salam aidilfitri
minal aidil wal fa izin...


dariku
SITI IBTIHAL WAFA a.k.a MISS_HPA..


1 pendapat:

~PakKaramu~ on September 24, 2009 at 3:07 PM said...

Berhari raya dengan maksud takbir

Post a Comment

THANKS FOR YOUR COMMENT
:-)
MAY ALLAH BLESS US
DO COME AGAIN!

 

✿ MiSs♥WaFa ✿ Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template In collaboration with fifa
Cake Illustration Copyrighted to Clarice