ღjangan bersedih...ღ

✿be my important persons...✿

.::♥ SYURGA CINTA ♥::.

"♥"Allahumma ar Zuknaa Hubbak, Wa hubba Man Yuhibbuk, Wa Hubba ‘Amalin Solihin Yukorribuna ila Hubbik." Ya Allah, aku mohon cintaMu, dan cinta orang orang yang menyintaiMu, dan cinta orang yang beramal soleh mendekatkan aku kepada cintaMu. Jodoh dari Allah… masuk meminang dan langsung bernikah,cinta berputik selepasnya,maka itulah SYURGA CINTA "

ღkalamku...ღ

Bukan semua yang menggembirakan hati kita baik untuk kita. Kadang-kadang yang menggembirakan itu tersembunyi derita. Dan bukan semua yang memualkan hati kita tidak baik untuk kita. Kadang-kadang di situlah letaknya bahagia.

(◠‿◠) (◕‿◕ ''')

Top 10 Members

Sunday, June 21, 2009

...✿pikir,cakap n sabar..situasi 1..♥


السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

بسم الله الرحمن الرحيم

ok para pembaca blog ku sekalian..harini kan..ana nak sentuh satu perkara ni..ana akan siarkan perkara ni dalam bentuk dialog..ada banyak situasi.so,ikuti setiap situasi ni ek..setiap situasi ni memang berkenaan dengan ma
nusia yang hidup dimuka bumi ini..awal2 lagi ana nak mintak maaf andai ada tersalah,terkasar dan tersilap kata..yang baik jadi kan ikutan..yang buruk tu tolong bagi teguran...

(pampers baby ku)✿

guest:- ee...ape la hpa ni..kuar pampers d
ah ok dah..tapi tak tengok dulu ke kualiti dia??dah le mahai! pastu..anak saya pakai sekali je.baru buang ayaq kecik sekali je dah habis bocoq.bekecai pampers tu..saya ingat hampas roti..tapi bila saya pegang rupanya pampers..ape kes ni?


bagi situasi ni..bagi ana la..mustahil la pihak HPA tak tengok kualiti dulu dan kalau kualiti dia tak elok,mesti HPA akan hentikan pengeluaran.Contohnya macam berus gigi.Sebelum ni pegeluaran berus gigi dihentikan seketika sebab ana ada dengar penghetian seketika ini atas sebab kualiti berus gigi tu tak berapa memuaskan.tapi sekrag dah keluar berus gigi yang baru.ok..yang kata mahal tu,mahal pun barang tu ada nilai mata kan??

1 nilai mata dalam HPA bernilai RM1...ok..ana tak tahu harga pampers..harap maaf sangat sebab tak alert dengan harga pampers.tapi ana boleh bagi satu contoh.
Contohnye kopi radix jumbo.

harga dia RM26.nilai mata 10.ok?kan ana cakap tadi nilai mata dalam HPA ,
1 nilai mata dalam HPA bernilai RM1..so..10 nilai mata= rm 10..rm26-rm10=rm16.so,kopi jumpo baru rm16...32sachet tau!!
Ni pun ada lagi yang kata mahal ke?RM16 tu mesti la cost penghantaran,duit minyak lori tu..sama jugak dengan prodak HPA yang lain tu.betul tak..kalau kite beli produk luar,contohnya pampers,ada nilai mata tak??tak ada kan?pastu,pampers tu dari mana sumbernye?kite penah pikir x??kenapa kalau dari HPA banyak sangat nak complain?kenapa kalau produk lain tu kite senyap jer??kenapa dan kenapa???tak ada ke rasa bersyukur dalam hati kite ni?sokong produk islam.istiqomah...pikir2kan lah..

terima kasih juga pada yang menegur..kerana setiap teguran itu mungkin akan membantu memperbetulkan kekurangan.tiada yang sempurna di muka bumi ni.tegur cara berhikmah,insyaallah kejayaan ada bersama kita.
DOAKAN SEMOGA HPA LEBIH BERJAYA KERANA HPA SATU WADAH PERJUANGAN UMAT ISLAM BERSAMA..



ada lagi situasi nak dibincangkan disini..tapi bersambung di entry akan datang..salam...








0 pendapat:

Post a Comment

THANKS FOR YOUR COMMENT
:-)
MAY ALLAH BLESS US
DO COME AGAIN!

 

✿ MiSs♥WaFa ✿ Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template In collaboration with fifa
Cake Illustration Copyrighted to Clarice