ღjangan bersedih...ღ

✿be my important persons...✿

.::♥ SYURGA CINTA ♥::.

"♥"Allahumma ar Zuknaa Hubbak, Wa hubba Man Yuhibbuk, Wa Hubba ‘Amalin Solihin Yukorribuna ila Hubbik." Ya Allah, aku mohon cintaMu, dan cinta orang orang yang menyintaiMu, dan cinta orang yang beramal soleh mendekatkan aku kepada cintaMu. Jodoh dari Allah… masuk meminang dan langsung bernikah,cinta berputik selepasnya,maka itulah SYURGA CINTA "

ღkalamku...ღ

Bukan semua yang menggembirakan hati kita baik untuk kita. Kadang-kadang yang menggembirakan itu tersembunyi derita. Dan bukan semua yang memualkan hati kita tidak baik untuk kita. Kadang-kadang di situlah letaknya bahagia.

(◠‿◠) (◕‿◕ ''')


Monday, June 15, 2009

✿kenapa....?? !!✿


السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

بسم الله الرحمن الرحيم


apa yg kenapa ek??hehehe..kenapa miss_hpa dah lama x update blog nih??ramai yg dah rindu ni..hahaha..betul ker???


kemana yer ana menghilang kan diri kali ini??sebenarnye..bukan ah hilang kemana,tapi just masalah kesihatan je..9 jun yang lepas,ana kemalangan jalan raya..em..kena langgar dengan mat rempit.masa tu ana baru pas pulang dari cawangan HPA batu cave.ana dengan yan naik motor..ana yang drive..tapi...dont worry,happy go lucky ye semua...hehe..sekarang dah sihat dah.dengan izin ALLAH,atas pengamalan dengan ubatan HPA..luka2 sy cpt sembuh dengan merajinkan diri menyaou luka2 dengan minyak but-but dan makan spirulina mengikut waktu yg ditetapkan..ehehhe..alhamdulillah,ana sihat dan ceria seperti biase...tapi..lepas excident ni rasa luar biasa sikit..sebab baru terasa nyawa ni memang berharga sangat2...bila terkenang muka umi..uhuhu..bila terpikirkan tanggungjawab yang masih tergendala..

YA ALLAH..aku terlalu bersyukur padaMU keran masih memberi ku peluang untuk meneruskan perjuangan di bumi MU ini YA ALLAH...3 hari lepas excident,ana rasa dah sihat sikit..ana pun balik la kampung..bila sampai je kat kampung..ana hirup udara kampung sedalam2nya..terasa bersyukur skali lagi sebab allah bagi lagi peluang untuk ana balik kampung dan hirup lagi udara yang nyaman..alhamdulillah...so sekarang ana dah rasa segar sikit..cume tinggal sakit pada luka2 di siku dan di lutut..tak lama lagi ok la ni..hehe..
ANA KAN ANAK UMI DAN ABAH YANG KUAT..


hari ini...15 jun,ana balik ke k.l semula..balik bersama umi ku yg terchenta...abah ana pergi memancing kat lumut..kul 6pagi dah keluar..so tak sempat nak bergambar dengan abah..


erm..masa ana balik kampung baru2 ni..ana tetibe teringat yang selama ni ana ada bela seekor kura2.walaupun bunyinye agak kejam..tapi..tu la..nasib baik umi tolong jagakan..erm...ana beli masa ana lepas habis SPM dulu.beli pun sebab tgk cerita wonderpets..hehe..comel2...hehe..balik baru2 ni dah besar dah beliau..


ni masa mula2 beli

ni beliau yang terkini..

comelkan beliau?? nama beliau ni SAKURAGI HANAMICHI..ana letak nama ni sebab ana peminat komik SLAM DUNK.ni nama watak utama katun tu..ehehe..

pastu masa ana balik baru-baru ni gak..kucing-kucing ana suke buat adegan2 manja gitu..saje nak bagi ana geram nak tinggalkan diorang..hehe.

yang ni...nama beliau SHENAKIE..


wassup menn..





yang ni pulak..nama nye LADY..


ewaahh..

uhuk..uhuk..

meeoowww..

HEHEHE...ada lagi seekor kucing ana..tapi dia pemalu sikit..so,gambar beliau tak dapat nak disiarkan..kepada adik-adik ku,ANIS,NURUL dan AMMAR..comel x kucing akak??hehe...kalau nak tengok kUcing2 akak yang comel ni,moh le ke ipoh yer..hehehe

ok ler..sampai disini je..17,18 dan 23 hb ni ana exam..doakan kejayaan ana yer..salam..ana uhibbukum fillah jiddan jiddan jidddddannn ....


4 pendapat:

Anonymous said...

alhmdulillah....

syafakillah....

muhammad khairul ikhwan (MKI) on June 16, 2009 at 7:11 PM said...

anak umi n abah yang kuat??hehe...ha,x aci la men ciplak2 ni..pape pun,gud luck ye utk exam ni..smga ape yg diusahakan akan mmperolrhi kejayaan nya..amin..gud luck wafa..:)

♥MiSs WaFa♥ on June 16, 2009 at 8:41 PM said...

aci kat kampung ye sedara..ahaha..thanks khairul ikhwan..may allah bless us..thanks to devotee too

muhammad khairul ikhwan (MKI) on June 16, 2009 at 11:22 PM said...

orait

Post a Comment

THANKS FOR YOUR COMMENT
:-)
MAY ALLAH BLESS US
DO COME AGAIN!

 

✿ MiSs♥WaFa ✿ Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template In collaboration with fifa
Cake Illustration Copyrighted to Clarice