ღjangan bersedih...ღ

✿be my important persons...✿

.::♥ SYURGA CINTA ♥::.

"♥"Allahumma ar Zuknaa Hubbak, Wa hubba Man Yuhibbuk, Wa Hubba ‘Amalin Solihin Yukorribuna ila Hubbik." Ya Allah, aku mohon cintaMu, dan cinta orang orang yang menyintaiMu, dan cinta orang yang beramal soleh mendekatkan aku kepada cintaMu. Jodoh dari Allah… masuk meminang dan langsung bernikah,cinta berputik selepasnya,maka itulah SYURGA CINTA "

ღkalamku...ღ

Bukan semua yang menggembirakan hati kita baik untuk kita. Kadang-kadang yang menggembirakan itu tersembunyi derita. Dan bukan semua yang memualkan hati kita tidak baik untuk kita. Kadang-kadang di situlah letaknya bahagia.

(◠‿◠) (◕‿◕ ''')

Top 10 Members

Sunday, March 22, 2009

♥teman sejati♥


assalamualaikum wbt..

bismillahirahmanirrahim..


Dapatkan CuteComment di SahabatMusleem.blogspot erm..dlm kesibukan study ni..nak final exam le kata kan.terasa rindu pulak nak menulis kat blog ni...nak release tension ckt..td tgh duk baring..tetibe je terngiang2 lagu TEMAN SEJATI.."selama ini,ku mencari-cari,teman yg sejati bt menemani perjuangan suci..".xtau knp hati ana rasa tersentuh sgt...rasa sedih je bila dgr lagu ni...knp ek??terasa lagu ni terlalu sensitif bg ana..nak kata ana xde kawan..ada je..ramai lak tu..tp ana rasa mcm still ada yg x lengkap..bukan la kata ana nak yg sempurna..x...semua kwn ana sempurna smpikan ana sendiri rs x setanding nk kwn dgn dorg...ntah la..ana rasa sunyi..aduh....knp ni?!!!.apa ye makne kwn sejati tu sebenarnye??ape bezanya sahabat,kawan n teman??sama ke semua ni??kdg2 tu nampak baik je..suci je..tp tikam cukup2 dari balakang..kdg2 yg kita ingt x ok...tu la yg duk support kita..ana pn kadang2 xtau mana nak bezakan kawan yg baik n x.ada yg nak kwn,tp nak ambk kesempatan..ish!!ape kes?!!nak kwn,kwn je la..jgn le mintak lebih..klu mcm tu la syarat kwn,ana rela xde kwn mcm ant* tau...hem..mcm2 bmain dlm otak ni....paling ptama skali...ana rindu sgt2 nak balik kampung...trlalu rindu..masa ana p PBC kat anjung rahmat aritu..bila PJS PAK LAH sentuh sal ibu bapa..ana rasa mcm nak lari je balik kampung sat2 tu gak..rindu sgt kat umi dan abah..tp adik x blh balik..cuti sem ni adik kena keje..xpe la..pgorbanan ni.
ayah dan ibu...ayah dan ibu...itulah permulaan kami...dpt melihat bulan dan matahari..aaaaaa,ayah dan ibu..ayah dan ibu lah mesti di hormati...yg dkurniakan..dari Illahi..aaa..Dapatkan CuteComment di SahabatMusleem.blogspot
..hehehehe..ape la cite sedih lak ni kan??...ana kena kuat...insyaallah..ALLAH akan permudahkan urusan ana...
Dapatkan CuteComment di SahabatMusleem.blogspot
HEM...rasa x sabar nak tunggu kehadiran bulan april...terutamanya 11 n 12 april....PBC di HOTEL DE PALMA AMPANG...pgalaman manis yg menanti disana...hehehee..apa la lagi cerita yg akan ana bawa nnt ek??tungguuuu....
Dapatkan CuteComment di SahabatMusleem.blogspot
14 april juga ana nantikan sb tarikh ni bmakne gak bg ana..ehehe..knp ek??biar la rahsia..ahahaha..
Dapatkan CuteComment di SahabatMusleem.blogspot
ana rasa sampai disini je dl....to all readers,plz pray 4 me...ketaq nak exam ni..hehehe..dikesempatan ni..ana nak mohon maaf pada semua yg mgenali ana...maafkan sgala salah silap ana.....if ana de buat salah,tlg la tegur..ana syg org yg tegur ana...kerana teguran itu la yg dpt membantu ana membetlkan kesilapan ana yg ana sendiri terlepas pandang....ok...ana akhir kata ana dgn lafaz ana uhibbukum fillah abadan abada n wassalam....
Dapatkan CuteComment di SahabatMusleem.blogspot

jika panjang umur..kita ketemu lagi yaaaa.....

Dapatkan CuteComment di SahabatMusleem.blogspot


3 pendapat:

جوليا ترميدي on March 24, 2009 at 7:51 AM said...

salam a'laik ya sodiqotil kareem, ^_- kaifal hal? harap enti sihat dan sentiasa berada dibwah jagaan Allah..enti rasa sunyi ye? xpe xpe, sbenarnya enti xkeseorangan..kerana Allah SWT sentiasa bersama kita, insya-Allah ^_- xde kwn, kita mengadu pada Allah, Allah Maha Mendengar.

Pernah enti kata pd ana dulu, kwn dgn sahabat lain kan? zaman skrg payah nk dpt sahabat yg btul2 sejati.mmg payah. ana pun xde lagi sahabat yg btul2 sejati.wallahua'lam

♥MiSs WaFa♥ on March 24, 2009 at 11:55 AM said...

salam ya ukhti julia..btol sgt kata anti...tp ana pn xtau knp ana mcm ni...ana ingt g kwn ana ckp..."if sunyi,ubati ksunyian itu dgn mbaca kitab suci al quran bsamaa makna nye"...so..ni je la ubat nya..tp kita manusi..xlari la dr fitrah ni..ana rindu pada ssorg.rindu sgt..tp ana tau dia nak jauhkan diri dr ana..ana pn xtau pe slh ana..

Hawin on March 26, 2009 at 11:12 AM said...

Assalamu `alaikum. Sekedar silaturahim. Blog yang bagus.

Post a Comment

THANKS FOR YOUR COMMENT
:-)
MAY ALLAH BLESS US
DO COME AGAIN!

 

✿ MiSs♥WaFa ✿ Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template In collaboration with fifa
Cake Illustration Copyrighted to Clarice