ღjangan bersedih...ღ

✿be my important persons...✿

.::♥ SYURGA CINTA ♥::.

"♥"Allahumma ar Zuknaa Hubbak, Wa hubba Man Yuhibbuk, Wa Hubba ‘Amalin Solihin Yukorribuna ila Hubbik." Ya Allah, aku mohon cintaMu, dan cinta orang orang yang menyintaiMu, dan cinta orang yang beramal soleh mendekatkan aku kepada cintaMu. Jodoh dari Allah… masuk meminang dan langsung bernikah,cinta berputik selepasnya,maka itulah SYURGA CINTA "

ღkalamku...ღ

Bukan semua yang menggembirakan hati kita baik untuk kita. Kadang-kadang yang menggembirakan itu tersembunyi derita. Dan bukan semua yang memualkan hati kita tidak baik untuk kita. Kadang-kadang di situlah letaknya bahagia.

(◠‿◠) (◕‿◕ ''')

Top 10 Members

Friday, March 27, 2009

hidup...♥


assalamualaikum..
Dapatkan CuteComment di SahabatMusleem.blogspot

DENGAN NAMA ALLAH YG MAHA PEMURAH LAGI MAHA PENGASIHANI..

"hidup tidak selalunya indah..langit tak selalu cerah...suram malam tak berbintang.itulah lukisan alam....setitis derita melanda..segunung kurniaanya..."

Dapatkan CuteComment di SahabatMusleem.blogspot

hidup ni kadang2 indah..kadang2 x..tp hidup tetap mesti diteruskan..walaupun sehebat mana dugaan yg melanda,hidup mesti kena dteruskan..umpama perjuangan yg tiada kesudahan..tanpa putus asa..tetapkan kesabaran dihati untuk teruskan perjuangan..bsyukur lah dgn dugaan dan ujian yg ALLAH bg kat kita...think positive..bukan semua org akan diuji ALLAH..kira bertuah lah kita yg di uji ni..moga tahap keimanan kita x goyah..mampu meghadapi ujian dan dugaan ALLAH dgn penuh rasa sabar,tabah n dgn rasa syukur..mungkin ALLAH sedang melihat kita n nak uji tahap keimanan kita padaNYA..so...la tahzan wa la khouf..innallaha maana..segalanya dtg dari ALLAH..trima la segalanya dgn redha dan ikhlas hati..sentiasa lah bertawakal pada ALLAH..tawakaltu alallah....

"Tapi jalan kebenaran..Tak akan selamanya sunyi..Ada ujian yang datang melanda...Ada perangkap menunggu mangsa....Akan kuatkah kaki yang melangkah..Bila disapa duri yang menanti..Akan kaburkah mata yang meratap...Pada debu yang pastikan hinggap..Mengharap senang dalam berjuang...Bagai merindu rembulan di tengah siang..Jalannya tak seindah sentuhan mata..Pangkalnya jauh hujungnya belum tiba"

akan kuatkah kaki yg melangkah???kuat ke..x ke..we must face it..jika ada masalah sebesar mana pun..cuba selesaikan dgn tenang..bgantung pada pertolongan ALLAH..hidup mati dtangan ALLAH..jgn ambik jln mudah untuk selesaikan masalah..jgn sekali2 lari dari mghadapi masalah..maybe ada hikmah disebaliknya...ape2 pun..perbetulkan niat dihati..kembali ke jalan ALLAH..ketenangan yang pasti hanya ada DI JALAN ALLAH..hidup ini adalah perjuangan..ingat lah perjuangan para nabi..lagi payah dari masalah kita..renung2kan lah... pikirlah cara g terbaik untuk menyelesaikan masalah..ingatlah
ALLAH sentiasa bersama kite..xde istilah mr/mrs lonely.. Dapatkan CuteComment di SahabatMusleem.blogspot ..jika bkali2 kita jatuh..Dapatkan CuteComment di SahabatMusleem.blogspot..jgn putus asa untuk bangun semula...skali kita jatuh,x bermakna selamanya kita jatuh..ALLAH MAHA ADIL LAGI BIJAKSANA..

segores luka dijalan ALLAH kan menjadi saksi pengorbanan...



Hayaty wa mawty wa ruhy wa dammi ilayka ya RabiAnabtu ilayka laja'tu ilayka, YA ALLAH...
almauti fi sabillillah..asma amanina....



Dapatkan CuteComment di SahabatMusleem.blogspot



0 pendapat:

Post a Comment

THANKS FOR YOUR COMMENT
:-)
MAY ALLAH BLESS US
DO COME AGAIN!

 

✿ MiSs♥WaFa ✿ Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template In collaboration with fifa
Cake Illustration Copyrighted to Clarice