ღjangan bersedih...ღ

✿be my important persons...✿

.::♥ SYURGA CINTA ♥::.

"♥"Allahumma ar Zuknaa Hubbak, Wa hubba Man Yuhibbuk, Wa Hubba ‘Amalin Solihin Yukorribuna ila Hubbik." Ya Allah, aku mohon cintaMu, dan cinta orang orang yang menyintaiMu, dan cinta orang yang beramal soleh mendekatkan aku kepada cintaMu. Jodoh dari Allah… masuk meminang dan langsung bernikah,cinta berputik selepasnya,maka itulah SYURGA CINTA "

ღkalamku...ღ

Bukan semua yang menggembirakan hati kita baik untuk kita. Kadang-kadang yang menggembirakan itu tersembunyi derita. Dan bukan semua yang memualkan hati kita tidak baik untuk kita. Kadang-kadang di situlah letaknya bahagia.

(◠‿◠) (◕‿◕ ''')

Top 10 Members

Monday, January 19, 2009

♥MY hAPPieST moMEnT♥


SALAM...

Nak tau ape dia saat ketika yg pling mbahagiakan hidup ana???haaa...teka la..erm..jawapannye!!!tenG teng tenngggg...dua hari ana di PBC adalah hari yg paling bahagia buat diri ana..sebab ape???!!sebab..kat PBC ni la ana sedar salah silap ana,kat sini juga ana dpt kwn2 bru..wlupun mereka dari kategori vateran..tapi jiwa mereka kalah org muda.hehehe..lagi ape??haa..xsabar2 nak tau la tu...ada aktiviti nasyid..best!!!wlupn suare x sesedap mana,tp masa tu trasa ukhwah sesama peserta makin erat..wlupn bru kenal..tp silaturahim kami terjalin dgn penuh kemesraan..alhamdulillah..pastu kul 4 pagi kiteorg dah kena bgn tau!!bangun tuk bt QIAMULLAIL,SOLAT SUBUH BJEMAAH DAN ADA KULIAH SUBUH LAGI!!...blm ada lagi krusus yg buat mcmni..pastu ada BACAAN AL-MA'THURAT..MMG RUGI BTOL LA SAPE X JOIN PBC NI!!..lagi,ana dpt pgalamn dr aktiviti latihan dlm kumpulan..ada ptandingan tau...n yg paling best tu...group ana menang!!!nama group kiteorg comel je ..nak tau ape??sabar la syg..nak bgtau la ni..namanye TEA TREE OIL CREAM!!!hahaha..xksah la..dsebabkan kerjasama kami,group kami menang tau!!..bkn senang nk bsaing dgn group lain yg hebat2 tu..mcm x sangke je..hehehe..



nasyid time




Pemenang:-kumpulan TEA TREE OIL CREAM









kak intan n wafa




tiga dara pinggitan,hehehe





kak lina n wafa




PBC ni lebih hebat n best lagi sbb barisan penceramah nye yg hebat2..masa peserta dah mgantuk pun dorg blh hilangkan..hebat btol penangan penceramah2 hebat ni..tahniah ana ucapkan pada PJS SYED AGEEL,PJS SUHAIDA,PJS Syed Salahuddin , PJS Ismail Othman,PJS Mohd Nadzri (PENCERAMAH YG PALING BEST),PJS Sharifah Sulaiman ,PJS Noreda Hamid ,PJS Meor Juhaidi ..TAHNIAH N TERIMA KASIH ana UCAPKAN..







barisan penggerak PBC HILL CITY Ipoh








0 pendapat:

Post a Comment

THANKS FOR YOUR COMMENT
:-)
MAY ALLAH BLESS US
DO COME AGAIN!

 

✿ MiSs♥WaFa ✿ Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template In collaboration with fifa
Cake Illustration Copyrighted to Clarice