ღjangan bersedih...ღ

✿be my important persons...✿

.::♥ SYURGA CINTA ♥::.

"♥"Allahumma ar Zuknaa Hubbak, Wa hubba Man Yuhibbuk, Wa Hubba ‘Amalin Solihin Yukorribuna ila Hubbik." Ya Allah, aku mohon cintaMu, dan cinta orang orang yang menyintaiMu, dan cinta orang yang beramal soleh mendekatkan aku kepada cintaMu. Jodoh dari Allah… masuk meminang dan langsung bernikah,cinta berputik selepasnya,maka itulah SYURGA CINTA "

ღkalamku...ღ

Bukan semua yang menggembirakan hati kita baik untuk kita. Kadang-kadang yang menggembirakan itu tersembunyi derita. Dan bukan semua yang memualkan hati kita tidak baik untuk kita. Kadang-kadang di situlah letaknya bahagia.

(◠‿◠) (◕‿◕ ''')


Monday, January 19, 2009

♥JuAL akar KAYU?!!biLA la nak KAYA?!!♥


"REZEKI HALAL...PERNIAGAAN BARAKAH"

SALAM...



Hem..ape bende la pulak selogan tu ek???haaa..nak degar satu cite x???pada 17 n 18 januari,ana mghadiri satu krusus "PERKONGSIAN BIJAK CEMERLANG" anjuran HPA yg blangsung di HILL CITY Ipoh....pergh!!mmg best bgt seh!!rugi la sape x p...dgn penceramah nye yg hebat2..aturan aktiviti yg bernas..alhamdulillah sbb ana antara yg trpilih oleh ALLAH untuk dpt pluang p ke krusus ni..byk ilmu yg ana dpt..bkn stakat ilmu dunia..tp ilmu AKHIRAT pn ada...
APE bende HPA tu??
haaa...HPA tu..
Hang Pekena Aku KE??
hanya org xcukup ilmu je yg ingt mcm ni..hahahaha
yg sebenar2nye HPA ialah :-
1) Herba Penawar AL-wahida..ni la sebenar2nye makna HPA...

2)Hospital Peribadi Anda...ni pun sahih gak..sbb ubat2n yg dsediakan hanye mgandungi herba2 yg trpilih..xde bahan kimia mlampau dlm ubat2n HPA ni..

3)Hadiah Pemberian Allah...sbb ape??sbb dgn kekuasaan n kbijaksanaan Allah bg ilmu kat Tuan haji Ismail untuk buka HPA ni spya umat islam sedar..

4)Harapan Paling Akhir...jeng,jeng,jengggg...untk ushawan..pniagaan ni xada tekanan,xdada perangkap,bukan mgunakan sistem piramid,bukan binary n bukan SISTEM CEPAT KAYA!!


SAPA pgasas HPA tu???

HPA ni diasaskan oleh anak tani bernama TUAN HJ ISMAIL B. HJ AHMAD yg berasal dari KG. Mata Ayer,Perlis..Beliau pernah mpelajari ilmu herba secara tidak formal drpd keluarga yg mpunyai kpakaran.Beliau pernah memasuki kawasan hutan shingga ke sempadan Thailand..Pd tahun 1982, beliau telah mbuat kajian tentang herba2 Malaysia di UPM.Setelah mnamatkan pgajian di UPM,beliau pernah brkhidmat di Lembaga Pertubuhan Peladang (LPP) negeri Perlis.


"SEKIRANYA MEREKA TAHU KHASIAT HERBA2 KITE,NESCAYA MEREKA SANGGUP MENUKAKANNYE WALAUPUN DENGAN KETULAN2 EMAS
-Tuan Hj Ismail b. Hj Ahmad"


0 pendapat:

Post a Comment

THANKS FOR YOUR COMMENT
:-)
MAY ALLAH BLESS US
DO COME AGAIN!

 

✿ MiSs♥WaFa ✿ Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template In collaboration with fifa
Cake Illustration Copyrighted to Clarice