ღjangan bersedih...ღ

✿be my important persons...✿

.::♥ SYURGA CINTA ♥::.

"♥"Allahumma ar Zuknaa Hubbak, Wa hubba Man Yuhibbuk, Wa Hubba ‘Amalin Solihin Yukorribuna ila Hubbik." Ya Allah, aku mohon cintaMu, dan cinta orang orang yang menyintaiMu, dan cinta orang yang beramal soleh mendekatkan aku kepada cintaMu. Jodoh dari Allah… masuk meminang dan langsung bernikah,cinta berputik selepasnya,maka itulah SYURGA CINTA "

ღkalamku...ღ

Bukan semua yang menggembirakan hati kita baik untuk kita. Kadang-kadang yang menggembirakan itu tersembunyi derita. Dan bukan semua yang memualkan hati kita tidak baik untuk kita. Kadang-kadang di situlah letaknya bahagia.

(◠‿◠) (◕‿◕ ''')

Top 10 Members

Monday, January 19, 2009

♥In THE NAME OF ALLAH♥


SAPE SEBENARNYE PEMBUNUH SAUDARA KITA SENDIRI?!!!

HAAA...sape leh jawab??kalau betol,ana bagi kopi radix sekotak...1..2..3...k..hbs dh masa..xleh jwb dah..bia ana jwb kan ekk...jwpnnye..KITE SENDIRI LAH!!..marah ke???jgn la marah..ni hakikat ni..fakta tau..knp ye kite masih cuai dlm soal pmakanan,pakaian,kgunaan harian..adakah sbb NAMA BRAND yg glamour??atau iklan2 mereka hebat2 dgn menayangkn wanita yg miskin(xcukup kain)..pikir la sendiri..mana semangat fisabllilah umat islam ni??ke nak tunggu kena serang dl bru nk myesal???klu mcm tu dh terlambat la jwb nye..sama gak mcm yg blaku di GAZA ni...mereka dh kena serang,,ramai dah mati ..bru la kite sume ni nk brtindak..bru nak boikot sana sini lps dh puas supply duit kat diorg..dah terlambat la..sbb pe??bile dah jadi,baru nak sedar...tu la..kite sendiri yg bunuh saudara kite...org islam ni yg excited sgt beli brg yahudi n israel ni...cube brgn org islam??ada x org kafir laknat beli??ada x???x usah nak tgk org kafir je la..tgk umat islam sendiri dah cukup...xpun paling dekat,tanye diri kite sendiri...slama ni kite byk beli dr sape???tgk la..sampaikan org kafir letak produk dorg dgn nama islam pn kite xsedar...kadang2 kite rasa marah sbb doa x makbul.sbb pe???sbb kite x jaga pmknan kite..xjg teliti dgn brg yg kite gune...

"GELAP HIDUP KERANA BUTA,GELAP HARI KERANA MALAM,GELAP OTAK KERANA TAK ADE ILMU,GELAP HATI KERANA IMAN,GELAP MASA DEPAN KERANA LEMAHNYE EKONOMI"


1 pendapat:

Komuniti Melaka on December 9, 2009 at 7:31 PM said...

tol tu... selama ni..kite terlalu taksub gn produk orang kafir. Sampaikan bila da tau produk ini haram..produk itu haram.. pun still makan. buat pekakkan telinga aje.padahal da tau...inilah umat islam di malaysia..

Post a Comment

THANKS FOR YOUR COMMENT
:-)
MAY ALLAH BLESS US
DO COME AGAIN!

 

✿ MiSs♥WaFa ✿ Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template In collaboration with fifa
Cake Illustration Copyrighted to Clarice