ღjangan bersedih...ღ

✿be my important persons...✿

.::♥ SYURGA CINTA ♥::.

"♥"Allahumma ar Zuknaa Hubbak, Wa hubba Man Yuhibbuk, Wa Hubba ‘Amalin Solihin Yukorribuna ila Hubbik." Ya Allah, aku mohon cintaMu, dan cinta orang orang yang menyintaiMu, dan cinta orang yang beramal soleh mendekatkan aku kepada cintaMu. Jodoh dari Allah… masuk meminang dan langsung bernikah,cinta berputik selepasnya,maka itulah SYURGA CINTA "

ღkalamku...ღ

Bukan semua yang menggembirakan hati kita baik untuk kita. Kadang-kadang yang menggembirakan itu tersembunyi derita. Dan bukan semua yang memualkan hati kita tidak baik untuk kita. Kadang-kadang di situlah letaknya bahagia.

(◠‿◠) (◕‿◕ ''')

Top 10 Members

Tuesday, January 13, 2009

♥kEhangATan sEmakiN meMbare♥


♥FREE PALESTINE ♥

P.I.O.H boOth......





salam...mehh bace meh...ana nak cite mcm ne perasaan masa bdiri depan bendera PALESTINE ni...prasaan yg mule2 dtg ialah rasa bangga sgt2...tp tetibe rs sedih sgt bile pikir ape yg tgh trjadi kat bumi palestine.org yg xberdosa mjadi magsa..kanak2 yg baru nak kenal dunia,dbunuh dgn sekejam2 nye..klu ada yg hidup pun,mst dh x cukup ahli keluarga..mcm ne nak survive?..xtrbayang rasenye jika KITE di tempat mereka...dan tetibe jg rs marah yg tramat sgt kat israel laknat tu...xtau nk kutuk mcm ne dh..mmg sah lah neraka je sesuai untuk org yahudi yg kejam,hina...ntah la..mmg dunia dh akhir zaman..sbb hal ckt je,satu bumi palestine trlibat..sama2 la kite berdoa kepada YG MAHA MEMERHATI..jom kite bdoa sama2 untuk sedara mara kite kat palestine tu..wlupn x dpt brsama bjuang bsama mereka,skurang2nye kite berilah yg sebaik2nye....bismillahirahmanirahim...."Ya Allah!!sebagaimana Engkau pernahmenghantar burung-burung ababil menghancurkan tentera bergajah mushrikin,maka,kami mohon kepadaMu YA ALLAH....tolong lah saudara kami di palestine YA ALLAH.turunkanlah bantuanMU kali ini kpd org2 islam di palestine, tolonglah hancurkan rejim ZIONIS sedahyat-dasyat nya..semoga dpt mereka rasakan derita yg org2 islam palestine hadapi..amin..."


kami brase amat berbangga bile PIJAK bendera Israel jahanam ni.



meh kwn2..kite tgk betol2 brg2 yg sah kite perlu boikot..boikot bg2 ni sampai bile2..bia dorg xde duit lg nak serang bumi islam..bia mereka hilang punce...kesian la pd org islam palestine,bantu mereka dgn memboikot brg2 israel,amerika,yahudi..stiap wang kite membantu yahudi ni beli senjata nak bunuh sedara mara kite...renung2kan lah..fikirkan jika kite dtempat org2 islam palestine...kite hanya membayang pn dh rasa perit,ni kan lagi mereka yg mghadapi.....















PALESTIN.......
kami akan tetap bersamamu saudaraku......wlupun xdpt kami bjuang brsamamu..tp doa kami sentiasa mgiringgi mu...bsabarlah para saudaraku....insyaALLah,syurgalah tmptmu...










ARDHU FALASTIN: We Care!!!

"Allahumma ya mujriyas sahab,

wa yahazimalahzab,

ihzimhum kaumalkafirin wa laknata'laiihim,

wan surna 'ala qaumal kafirin..."



0 pendapat:

Post a Comment

THANKS FOR YOUR COMMENT
:-)
MAY ALLAH BLESS US
DO COME AGAIN!

 

✿ MiSs♥WaFa ✿ Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template In collaboration with fifa
Cake Illustration Copyrighted to Clarice