ღjangan bersedih...ღ

✿be my important persons...✿

.::♥ SYURGA CINTA ♥::.

"♥"Allahumma ar Zuknaa Hubbak, Wa hubba Man Yuhibbuk, Wa Hubba ‘Amalin Solihin Yukorribuna ila Hubbik." Ya Allah, aku mohon cintaMu, dan cinta orang orang yang menyintaiMu, dan cinta orang yang beramal soleh mendekatkan aku kepada cintaMu. Jodoh dari Allah… masuk meminang dan langsung bernikah,cinta berputik selepasnya,maka itulah SYURGA CINTA "

ღkalamku...ღ

Bukan semua yang menggembirakan hati kita baik untuk kita. Kadang-kadang yang menggembirakan itu tersembunyi derita. Dan bukan semua yang memualkan hati kita tidak baik untuk kita. Kadang-kadang di situlah letaknya bahagia.

(◠‿◠) (◕‿◕ ''')

Top 10 Members

Wednesday, April 14, 2010

✿alhamdulillah..genap 20 ✿


بسم الله الر حمن الر حيم
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
alhamdulillah,syukur pada ALLAH yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang,ana panjatkan kesyukuran pada Allah kerana masih lagi memberi nikmat kehidupan kpd ana. arini umur ana genap 20 tahun.selamat tinggal usia belasan tahun ku.semalam hari terakhir ana berusia 19 tahun..huhu...umi ana kata,dia lahir kan ana masa bulan ramadhan.masa lagi 10 minit nak magrib,ana dah tak sabar nak keluar untuk melihat dunia setelah 9bulan duduk dalam perot umi.Alhamdulillah,sekarang dah 20 tahun ana masih lagi berpeluang untuk terus melihat dunia yang makin hebat dugaannya.

kepada keluarga khususnya,sahabat2,insan teristimewa yang sanggup tunggu tepat pukul 12 malam tadi semata2 nak ucap birthday kat ana.ada gak yang wish awal 5 hari,awal sehari..xpela.jutaan terima kasih ana ucapkan atas ingatan dan doa yang antum ucapkan.kepada ada yang call semala,yang ana xjawab,ana minta maaf,ana dua hari diuji dgn demam yang agak kuat.maybe akibat jatuh teruk aritu.sebab demam kali ni lebih kepada sakit2 yang sgt2 kat anggota badan.tapi,harini,alhamdulillah ok.jawab exam tadi pun alhamdulillah ok.alhamdulillah segalanya Allah permudahkan.

bila di renung2kan balik,rasa mcm xsangka umur ni dah 20 tahun,hhehe.gelaran budak belasan tahun mmg xkan dapat dah la kan..hehe..tapi xpela..pejam celik pejam celik umur dah meningkat.tapi,masih byk perkara belum di selesaikan lagi.dengan izin ALLAH,moga panjang umur ana,untuk meneruskan apa yg belum selesai.masa memang pantas berlalu.antara kita sedar dengan tak sedar je.masa yg berlalu xkan patah balik kebelakang.masa tu xkan tunggu kite,tapi akan pergi jauh meninggalkan kite.jika semakin hari umur kite semakin meningkat,jgn lupa pada masa yang sama ajal maut semakin menghampiri kita

dalam kie tengah bersenang2,jgn dilupakan pada insan yg menderita kesusahan.moga,kite hargai masa yang kite ada sebaik2nya..ajal tu sentiasa dekat dengan kite,cume dia tunggu masa je nak mejemput kite.

ok..sampai disini je..kepada upax list ana,get ready k..7 hari 7 malam..hehehe





6 pendapat:

Ina NaiLofar on April 14, 2010 at 12:57 PM said...

"Sanah HelwaH ya!! Hari ini hari lahirmu, hari ini bertambah lagi usiamu, hari ini bertambah jua tanggungjawabmu, hari ini akan menjadikan dirimu lebih matang dek ujian yang akan mendatang. Hari ini akan menjadi saksi ketabahan dirimu dilambung onak dan duri. Hari ini Allah telah memendekkan lagi jarakmu dengan-Nya. Semakin berkurang tempoh beramal, semakin kubur mempersiap tempat untukmu, semakin bersedia malaikat maut untuk datang menjemput, semakin dekat masa amalan dapat dihitung dan semakin hampir haruman FIRDAUSI atau azabnya JAHANAM. Eidmilad said..."

♥MiSs WaFa♥ on April 14, 2010 at 1:14 PM said...

syukran alaiki..alhamdulillah..smoga segalanya dipermudah oleh Allah.

sieharaffa on April 14, 2010 at 9:54 PM said...

waaa chayok adik..alhamdulillah,dah besar adik angah ni ek!angah sentiase mendoakan adik semoge dipanjang umor,dimurahkan rezki,dipermudahakn hidup,berjaya dalam cita2 dan mendapat kebahagiasn hidup di dunia dan diakhirat...tak lupe jugak semoge adik mendapat pasangan hidup yang soleh dan yang sejati..

sieharaffa on April 14, 2010 at 9:57 PM said...

waaa chayok adik..alhamdulillah,dah besar adik angah ni ek!angah sentiase mendoakan adik semoge dipanjang umor,dimurahkan rezki,dipermudahakn hidup,berjaya dalam cita2 dan mendapat kebahagiasn hidup di dunia dan diakhirat...tak lupe jugak semoge adik mendapat pasangan hidup yang soleh dan yang sejati..

sieharaffa on April 14, 2010 at 10:07 PM said...

alhamdulillah.....semoge adik berjaya didalam semua bidang n cita2.semoge adik mendapat kebahagian didunia dan diakhirat kelak.and......,angah jugak mendoakan semoge adik mandapat pasangan hidup yang soleh dan sejati.......

wany on April 21, 2010 at 9:56 AM said...

salam.. semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki

Post a Comment

THANKS FOR YOUR COMMENT
:-)
MAY ALLAH BLESS US
DO COME AGAIN!

 

✿ MiSs♥WaFa ✿ Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template In collaboration with fifa
Cake Illustration Copyrighted to Clarice