ღjangan bersedih...ღ

✿be my important persons...✿

.::♥ SYURGA CINTA ♥::.

"♥"Allahumma ar Zuknaa Hubbak, Wa hubba Man Yuhibbuk, Wa Hubba ‘Amalin Solihin Yukorribuna ila Hubbik." Ya Allah, aku mohon cintaMu, dan cinta orang orang yang menyintaiMu, dan cinta orang yang beramal soleh mendekatkan aku kepada cintaMu. Jodoh dari Allah… masuk meminang dan langsung bernikah,cinta berputik selepasnya,maka itulah SYURGA CINTA "

ღkalamku...ღ

Bukan semua yang menggembirakan hati kita baik untuk kita. Kadang-kadang yang menggembirakan itu tersembunyi derita. Dan bukan semua yang memualkan hati kita tidak baik untuk kita. Kadang-kadang di situlah letaknya bahagia.

(◠‿◠) (◕‿◕ ''')

Top 10 Members

Wednesday, September 08, 2010

ღsalam eidulfitri untuk semua .....ღ


بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته


setelah sebulan kita berpuasa,menahan diri dari lapar dahaga,melawan nafsu yang bergelora..kini syawal bakal menjelang tiba.meninggalkan bulan ramadhan,bulan yan penuh kerahmatan dan keberkatan.ketibaan syawal juga sentiasa dinanti2kan.
sebagai tanda kemenangan dan kegembiran umat islam.semoga kita dipanjangkan umur supaya dapat bertemu lagi pada pada ramadhan yg seterusnya.ameeen.

Maka,dikesempatan ini,sy ingin menyusun 10 jari,memohon ampun dan maaf kepada semua kawan-kawan,sahabat yang jauh dan dekat,yang mengenali diri ini,yang baru nak mengenali,kepada FOLLOWERS blog MISSHPA ni,dan kepada semua yang singgah ke blog ini..

andainya...
ada TER kasar bahasa...
TERsilap bicara...
TERmarah yg xkene..
TERtanye xtentu hala...
TERsasul xsengaja..
TERpukul...
TERpinjam barang..
TERmoody xpasal2..
TERumpat bile2..
TERmacam macam lagi la yg `TER` kat anda semua...harap sudi la maafkan dengan seikhlas hati..

Dalam kita sibuk nak beraya ni,sedang sibuk nak siapkan segala persiapan.moga segalanya disediakan dalam cara yang bersederhana...elakkanlah pembaziran..beli sekadar mengikut keperluan.jangan beli ikut nafsu..ingat pada orang yang lebih memerlukan,orang yang susah,tak berkemampuan .semoga kita ada rasa kesyukuran di hati kita dalam nak menyambut ketibaan syawal.bulan kemenangan untuk kita semua sebagai umat islam.bulan untuk kita bergembira dan juga bulan untuk kita lebih mengeratkan hubungan silatul rahim sesama kita.

ingin dinasihatkan juga,sempena musim raya ni,kepada para pemandu,bawa lah kenderaan tu elok2,berhati-hatilah di jalan raya.pikirkan nyawa yang anda bawa.bertolak ansur dan bersopan santun dan berhemah la kita memandu yer.jangan tau nak cepat je.nanti nyawa tergadai.

dan yang penting sekali,jaga la kesihatan.makan la pelan2.nanti tercekik,tak pasal je terhenti nikmat nak beraya.hehe..kalau rajin,buat la puasa sunat 6 tu.pastu jangan lupa makan supliment.ubat pil pelawas HPA.membantu penghadaman.ehehe..erm..(cakap pasal makan ni,tak sabar rasa nak makan kuih raya..huhuhu.tart nenas..sedapnyooo)

kepada adik-adik,kakak-kakak,abang-abang,elakkan la main mercun ye.karang ada yang tak cukup sifat.beraya la dengan cara dan suasana yang selamat..ingat orang2 yang sayang kat kite.dan orang yang kita sayang.

sekian,

Selamat Hari Raya Maaf Zahir Dan Batin

ikhlas dari ku,



4 pendapat:

Siapakah Aku? on September 8, 2010 at 5:07 PM said...

Assalamu`alaikum...
ana nk ucapkan slmt hari raya maaf zahir dan batin

Ahmad Nordinie on September 11, 2010 at 5:36 AM said...

salam aidilfitri..
maaf zahir & batin

♥MiSs WaFa♥ on September 11, 2010 at 7:33 AM said...

salam eidulfitri..maaf zahir dan batin.

thanks to siapakah aku? n to ahmad nordinie too.may allah bless us.ameenn

محمد زهراوي on September 15, 2010 at 8:47 AM said...

Salam 'Idilfitri.Pohon ma'af Zahir & Batin pada semua.
كل عام وأنتم بخير

Post a Comment

THANKS FOR YOUR COMMENT
:-)
MAY ALLAH BLESS US
DO COME AGAIN!

 

✿ MiSs♥WaFa ✿ Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template In collaboration with fifa
Cake Illustration Copyrighted to Clarice