ღjangan bersedih...ღ

✿be my important persons...✿

.::♥ SYURGA CINTA ♥::.

"♥"Allahumma ar Zuknaa Hubbak, Wa hubba Man Yuhibbuk, Wa Hubba ‘Amalin Solihin Yukorribuna ila Hubbik." Ya Allah, aku mohon cintaMu, dan cinta orang orang yang menyintaiMu, dan cinta orang yang beramal soleh mendekatkan aku kepada cintaMu. Jodoh dari Allah… masuk meminang dan langsung bernikah,cinta berputik selepasnya,maka itulah SYURGA CINTA "

ღkalamku...ღ

Bukan semua yang menggembirakan hati kita baik untuk kita. Kadang-kadang yang menggembirakan itu tersembunyi derita. Dan bukan semua yang memualkan hati kita tidak baik untuk kita. Kadang-kadang di situlah letaknya bahagia.

(◠‿◠) (◕‿◕ ''')


Monday, December 28, 2009

✿cerita dari k.l ke perlis....✿



بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

pertama sekali,masih belum terlambat lagi untuk ana nak ucapkan SALAM MAAL HIJRAH 1431..Semoga kita hadir dengan azam baru dlm menuruskan kehidupan di muka bumi ALLAH yg sementara ni...dah lama betul rasanya x menziarah ke blog sendiri..hehe..tapi sekarang ana nak update cerita2 hangat yg telah blansung slama mana ana tak updtae blog ni k??hehehe..

pada 18 hb 12 baru ni..tepat jam kul 12tgh mlm,ana bertolak ke sungai petani untuk menghadiri PIC(program ilmu cemerlang) pada 19-20 disember 2009..sepatutnya PIC ni kat buat kat sungai petani,tapi lokasi nya telah ditukarkan ke HQ HPA di JEJAWI ,PERLIS...tapi tiket dah terbeli awal..so turun kat sungai petani la jawab nye..nasib baik ada kak fathi,anak PJS Sabri..dia la tolong ambik ana..dan juga hantar ana ke tempat PIC tu..singgah la sat kat rumah dia..



ni la PJS Sabri n famly di stokisnya..sure ramai yang kenal.sbb PJS Sabri ni top 20 HPA...TERIMA KASIH ana ucapkan ats pertolongan antum...pastu,dalam perjalanan nak ke perlis tu..kami singgah di ROR(Radix Organic Recipe) dan disebelahnya Hotel AL-ZAHRAA..


setibenye di KOMPLEKS AL-WAHIDA(HQ HPA),JEJAWI PERLIS...

teng..teng..tenggggg!!!

HUAA!!!! teruja betol..memang dah lama sangat teringin nak dtg sini..xsangka btl..tak dirancang pun nak dtg,tp dpt gak dtg..mcm x caya je sampai sini...hehehe...alhamdulilah..aturan ALLAH mmg hebat...ALLAH memberi ikut prasangka kita..insyaallah..

pastu dah sampai je..terus la daftar nak masuk..hehehehe..excited ni!

pagi tu,slot yg pertama di isi oleh GW AWM, TUAN FAISOL. Beliau bg slot tentang insentif ta'awun 2010..memang best la.rasa semangat membara2 dah..mcm nak terbakar je..semua peserta PIC yg hadir pun semua bersemangat habis!.alhamdulillah..maka inilah yang kita cari..slot seterusnya di isi oleh PENGURUS BESAR HPA, TUAN HJ ISMAIL AHMAD sehingga lah tamat PIC.ana duk barisan yang agak jauh..maka xdapat nak ambk gambar en.faisol n tuan hj ismail dgn jelas.so,gamnbar yang ana dtp ni dr sorg sahabat di PIC juga,sbb dia duduk dekat barisan depan.


lepas hbs slot,tuan haji ajar cari senaman pernafasan yang betul..masa nak buat senaman ni,banyak jugak kata2 hikmah yg tuan haji bg.tp ana xsempat salin...maaf yer..
so kat bawah ni semua cara2 senaman pernafasan..yang buat tanda peace tu bukan nak kampen peace no war e apa ke..bukan ek..ni adalad semata2 senaman pernafasan je..


ni bersama sahabat2 yang turut hadir PIC..

So,memang banyak ilmu yg blh dapat kat PIC ni..nak kongsi pun ana rasa terlalu byk untk di kongsikan.so,jika ada PIC lagi,sila la pergi.banyak ilmu2 yg bermanfaat yg disampaikan terus dari TUAN HAJI ISMAIL AHMAD..ok,cukup dulu sampai sini...maaf andai ada tsalah kata...salam


2 pendapat:

azzam on December 30, 2009 at 11:26 AM said...

wah..senaman pernafasan ea?leh praktiskan kn?hahah..adiooss...!

azzam on December 30, 2009 at 11:39 AM said...

wah..senaman pernafasan ea?leh praktiskan kn?hahah..adiooss...!

Post a Comment

THANKS FOR YOUR COMMENT
:-)
MAY ALLAH BLESS US
DO COME AGAIN!

 

✿ MiSs♥WaFa ✿ Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template In collaboration with fifa
Cake Illustration Copyrighted to Clarice