ღjangan bersedih...ღ

✿be my important persons...✿

.::♥ SYURGA CINTA ♥::.

"♥"Allahumma ar Zuknaa Hubbak, Wa hubba Man Yuhibbuk, Wa Hubba ‘Amalin Solihin Yukorribuna ila Hubbik." Ya Allah, aku mohon cintaMu, dan cinta orang orang yang menyintaiMu, dan cinta orang yang beramal soleh mendekatkan aku kepada cintaMu. Jodoh dari Allah… masuk meminang dan langsung bernikah,cinta berputik selepasnya,maka itulah SYURGA CINTA "

ღkalamku...ღ

Bukan semua yang menggembirakan hati kita baik untuk kita. Kadang-kadang yang menggembirakan itu tersembunyi derita. Dan bukan semua yang memualkan hati kita tidak baik untuk kita. Kadang-kadang di situlah letaknya bahagia.

(◠‿◠) (◕‿◕ ''')

Top 10 Members

Friday, November 06, 2009

✿ bi taufiq wal najjah fil imtihan....✿


بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

ok..pejam celik je dah habis semester4..sebelum totally habis,semestilah penutupnya dengan sebuah perperiksaan..untuk menguji tahap kefahaman ,kegigihan dan kesungguhan sepanjang masa pembelajaran...

hari ini last day kelas..maka,tak de kelas ..tapi ada jamuan...walaupun keadaan diri ni tak berapa sihat kerana diri sedang di uji allah swt..tapi kena kuatkan hati untuk pergi kolej harini..hehe..doakan ana sihat yer..ana exam 9, 12 n 16 hari bulan ni..

ok..ana tak nak banyak cerita,jom lihat gambar yer?!!




ni la lectrer ana yg paling best,sporting..yg lain pun best gak,tapi tak berkesempatan nak ambik gambar dengan diorang..



kawan-kawanku...

dikesempatan ni,ana nak mohon ampun dan maaf kepada semua yang mengenali ana,yang baru nak kenal..maafkan ana yer..
sehingga berjumpa lagi..salam

ufawwidu amri illallah...


kepada yang sedang dalam minggu peperiksaan.jika rasa stress tu,tenang2 kan pikiran,regangkan badan..pastu..!!!
jangan lupa radix cola n coklat HPA!!..

ANA DAH RASA KESEDAPANNYA..
ANTUM BILA LAGI???
hehehehe






0 pendapat:

Post a Comment

THANKS FOR YOUR COMMENT
:-)
MAY ALLAH BLESS US
DO COME AGAIN!

 

✿ MiSs♥WaFa ✿ Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template In collaboration with fifa
Cake Illustration Copyrighted to Clarice