ღjangan bersedih...ღ

✿be my important persons...✿

.::♥ SYURGA CINTA ♥::.

"♥"Allahumma ar Zuknaa Hubbak, Wa hubba Man Yuhibbuk, Wa Hubba ‘Amalin Solihin Yukorribuna ila Hubbik." Ya Allah, aku mohon cintaMu, dan cinta orang orang yang menyintaiMu, dan cinta orang yang beramal soleh mendekatkan aku kepada cintaMu. Jodoh dari Allah… masuk meminang dan langsung bernikah,cinta berputik selepasnya,maka itulah SYURGA CINTA "

ღkalamku...ღ

Bukan semua yang menggembirakan hati kita baik untuk kita. Kadang-kadang yang menggembirakan itu tersembunyi derita. Dan bukan semua yang memualkan hati kita tidak baik untuk kita. Kadang-kadang di situlah letaknya bahagia.

(◠‿◠) (◕‿◕ ''')

Top 10 Members

Friday, February 13, 2009

♥TAK PAHAM2 KE NAK BOIKOT??♥


Dapatkan CuteComment di SahabatMusleem.blogspotASSALAMUALAIKUM..

Firstly,ana nak mintak maaf dulu awal2..kalau2 kata2 ana ni agak kasar..tp tu la...."TAK PAHAM2 KE NAK BOIKOT??"
Dapatkan CuteComment di SahabatMusleem.blogspot ..knp ana tulis mcm ni ek????nada mcm marah je kan???tp mmg ana betol2 marah gak la..bukan pe..dah tau kena boikot..knp still beli g barang boikot??hipokrit btol la..mmg dah keluar FATWA HARAM..knp masih x paham2 g?konon kesian kat PALESTINE..tp dlm masa yg same korg bantu YAHUDI g knp??...ana sedih btol..bila tgk ada yg still beli COCA COLA...mcm dah xde air lain ke nak minum???hebat sgt ke COCA COLA tu sampai snggup beli walaupun dh di kategorikan sbg barang boikot???...erm...
wahai manusia...xde ke rasa kesian n keperimanusiaan dalam diri mu??xcukup ke kamu tgk keseksaan yg dtanggung oleh saudara mara kite di PALESTINE??..cube letak diri kamu di stuasi mereka...ape yg kamu rasa???..ntah2 nak byg pn x blh..mmg x blh nak bayang...tp..mereka yg mghadapi tu mcm ne???..kite mmg x blh nak tlg..tp ada cara untuk menolong iaitu dgn berdoa, memboikot..tu pun rasanye x cukup..tp  itu je kite mampu...buat la sepenuh hati dgn seikhlas2 nye....bila ana cakap bab ni..korg mst ckp.."haaa..tu mula la tu nak promote HPA"...klu betol pun ana nak promote mmg xsalah kan??HPA produk islam..biar semua org islam kenal n guna produk islam n tinggalkn produk yahudi jahanam tu...produk islam ni la yg akan sikit sbyk membantu UMAT ISLAM sendiri..tp kalau UMAT ISLAM sendiri pun x bg sokongan...sape g nak sokong???ade ke org YAHUDI LAKNATULLAH tu nak tolong??ade ke???tolong nak MELUPUSKAN umat islam lagi ada la..tu pun KITE XSEDAR lagi!!..come on la!!!..jgn busuk ati...klu xnak kat HPA skali pn..ada g alternatif lain...xpayah duk pikir yg YAHUDI punye je...kalau dah HARAM..sure2 dapat dosa...cukup2 la dosa yg bertimbun..ni tambah lagi..sedangkan kita mmg dah tau kebenarannya...Dr Yusuf Qardawi pun dah keluarkn hukum HARAM JIKA setiap sen yg kite laburkan untuk beli barang yahudi umpama kita derma satu peluru kat yahudi untuk bunuh umat islam di palestine...ntah la..pikir2 kan la sendiri..tepuk dada,tanye iman..

kat sini,ana nak tambah lagi..untuk esok ni macam ne lak???14 februari...HARI KEKASIH KONON!!xde maknenye..klu ada gak ORG ISLAM yg still sambut..ana pn xtau la nk cakap pe..sesape yg blh elak tu..elakkan la..klu ada org yg berdekatan antum duk sibuk nak rai..tegur2 la..elak kan..ana pelik jugak la..byk g benda lain yg ISLAM anjurkan..yg ada g still sibuk nak ikut budaya barat ni pe hal?ape yg best sgt ek???sedar2 kan la diri..elakn la dari terjebak..xde maknenya HARI KEKASIH ni..semua manusia mmg ada allah anugerahkan rs kasih syg..tapi x semesti nak ditunjuk kan pada HARI VALENTINE ni..n xsemestinya syg  ni khas untuk kekasih je..tp biar la ksh syg ni untuk org yg selayak nye..bkn untuk pakwe/makwe..tunang ke ape ke..sbb ni hanye mendekatkan kepada zina je...biarlah kasih syg kite hanye  UNTUK YG SELAYAK NYE....sape???pikir la sendiri..
Dapatkan CuteComment di SahabatMusleem.blogspot


Jadikan cinta DAN ksh syg yg kite curahkn kpd ssorg adalah dgn memlalui cara yg halal...cinta itu suci

♥♥♥

..wallahua'lam..

p/s:-ana mohon jutaan kemaafan andai ada salah dan silap dlm post ana kali ni...yg sempurna hanya dtg dari ALLAH,yg xsempurna tu dtg dari diri ana sendiri.....



1 pendapat:

♥MiSs WaFa♥ on February 14, 2009 at 5:06 PM said...
This comment has been removed by the author.

Post a Comment

THANKS FOR YOUR COMMENT
:-)
MAY ALLAH BLESS US
DO COME AGAIN!

 

✿ MiSs♥WaFa ✿ Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template In collaboration with fifa
Cake Illustration Copyrighted to Clarice