ღjangan bersedih...ღ

✿be my important persons...✿

.::♥ SYURGA CINTA ♥::.

"♥"Allahumma ar Zuknaa Hubbak, Wa hubba Man Yuhibbuk, Wa Hubba ‘Amalin Solihin Yukorribuna ila Hubbik." Ya Allah, aku mohon cintaMu, dan cinta orang orang yang menyintaiMu, dan cinta orang yang beramal soleh mendekatkan aku kepada cintaMu. Jodoh dari Allah… masuk meminang dan langsung bernikah,cinta berputik selepasnya,maka itulah SYURGA CINTA "

ღkalamku...ღ

Bukan semua yang menggembirakan hati kita baik untuk kita. Kadang-kadang yang menggembirakan itu tersembunyi derita. Dan bukan semua yang memualkan hati kita tidak baik untuk kita. Kadang-kadang di situlah letaknya bahagia.

(◠‿◠) (◕‿◕ ''')

Top 10 Members

Friday, January 01, 2010

take a break...


Assalamualaikum semua..
arini sambil kita semua duk bersantai menikmati cuti,apa kata kita layan kisah lawak yang ana nak kongsi dengan antum semua ok..tadi ana ada dapat email dari kak ipar ana..cerita nye lawak sangat,tapi lawak la juga..sebabnya,kisah yang nak cerita ni mengisahkan orang yang duk kat sabah serawak ni memang pandai n bijak dalam memberi nama pada anak-anak diorang.tapi,agak-agak la kan sebab nanti bila anak-anak tu dah besar nanti mesti diorang rasa malu dengan nama diorang dan secara tak langsung boleh buat dia di jadikan bahan ketawa org ramai..ingat tak entry ana yang sebelum ni? sorang waiter di sebuah restoran di singapore yang bernama batman bin suparman.. ok..jom kita tengok ...





ni mungkin peminat tahap dewa Ning Baizura kot..tapi takut kena bayar royalti,maka mak bapak dia tukar la sikit.

ni pulak nama nya Lagu Ajai..Musti mak pak dia peminat lagu2 Ajai.bangga Ajai!

yang ni lagi best!! Julia robert gitu!!!nak otograp boleh?!!


Yang ni nama dia,Jawa King..Pergh!! ni mesti mak pak bercita2 besar nak anak jadi raja..raja jawa..jowo pun jowa la...jadi rock!!pewiitttt

ok..selamat berhibur..alhamdulillah,nama ku dari sejak lahir,sampai la ni n sampai kapan pun namaku tetap SITI IBTIHAL WAFA..
alang2 tulis sal nama ni,ramai yang tanye pe maksud nama ana..ok..meh nak story cikit..
Ibtihal ni nenek ana yang bagi.menurut beliau,maksud ibtihal ni ialah penerangan awal dan akhir..
wafa tu pula maksud nya kesetian.wafa ni juga nama keturunan ana.semua family ana ada nama wafa dihujung nama diorg.kalau org call rumah memnag agak bermasalah jika nak cakap dgn wafa..sebab dalam rumah semua ada wafa..hehe..so,kena la spesific kan..hehe..ok..wallahu'alam..
sekian,wassalam..


1 pendapat:

zamfadliez on January 4, 2010 at 6:03 PM said...

haha..bagus2,nanti taruk nama anak Nur HPA Wafa..hehhe...just kidding,adiooss...~!

Post a Comment

THANKS FOR YOUR COMMENT
:-)
MAY ALLAH BLESS US
DO COME AGAIN!

 

✿ MiSs♥WaFa ✿ Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template In collaboration with fifa
Cake Illustration Copyrighted to Clarice